Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار حیدری شامگاه شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت هفته وحدت در شهرستان مرزی قصرشیرین در جمع مردم و مسوولان با تبریک این هفته افزود: با پیگیری های فراوان مشکل واریز سهمیه فروش سوخت مرزنشینان عضو سامانه مبادلات مرزنشینی حل شده و به ساکنان روستاهای شهرستان های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب عضو این سامانه به زودی مبلغ یک میلیون و ۹۶۰ هزار تومان واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : این نوید خوب و عیدی خوبی به مردم مرزنشین ساکن نوار مرز که دین خود را در هشت سال دفاع مقدس به نظام اسلامی ادا کرده اند در شب میلاد پیامبر خاتم(ص) است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان قصرشیرین دارای توانمندی ها و قابلیت های بسیار بالای مرزی است که با توجه به توانمندی های منطقه آزاد قصرشیرین، جلسه ای با معین استان کرمانشاه در منطقه آزاد (جلفا) داشتیم که کار با سرعت مطلوب پیش برود.

او ادامه داد:  در سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان کرمانشاه به طور حتم مطالبه های مردم مرزنشین در خصوص منطقه آزاد مطرح خواهد شد و شاهد عملیاتی شدن منطقه آزاد برای ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشت مردم منطقه و پیشرفت و آبادانی خواهیم بود.

حیدری اضافه کرد: همچنین پیگیر راه اندازی کوله بری هستیم که با سامان دهی این امر شاهد از سرگیری این امر با ساز و کار جدید برای منتفع شدن مردم باشیم.

پیام جامعه سنی، شیعه و اهل حق وحدت و اتحاد است 

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیام جامعه سنی، شیعه و اهل حق وحدت و اتحاد است و اجتماع امروز در آستانه میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)  اعلام می کنیم در سایه همین وحدت بوده که در هشت سال مقدس‌ در مقابل دشمن ایستادیم  .

وی اضافه کرد:  نگاهی به تاریخ گذشته کشورمان نشان می دهد که استعمارگران به دنبال ایجاد تفرقه در دنیای اسلام و جامعه مسلمانان بوده اند که آینده نگری و ژرف اندیشی امام راحل با نامگذاری هفته وحدت باعث شده دشمنان همواره شکست بخورند و توطئه های آن ها خنثی شود.

او گفت: عامل وحدت در اسلام قرآن است و طبق فرموده  خداوند در قرآن کریم مسلمانان باید به ریسمان الهی چنگ بزنند و متفرق نشوند و امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها بر مساله ی وحدت تاکید کرده اند.

حیدری با اشاره به تنش و درگیری در کشورهای همسایه گفت: امروز وحدت و اتحاد ملت مسلمان ایران اسلامی باعث شده که آرامش و امنیت در کشور ما و در نوار مرز حاکم باشد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما در کنار مرز اعلام می کنیم جامعه‌ شیعه، سنی و اهل حق حول محو وحدت حرکت می کنیم و آن را الگو قرار می دهیم برای همه ی کسانی که در کنار مرز پیام جامعه اهل سنت و شیعه و اهل تحت تاثیر غرب اختلاف ایجاد می کنند از این رو به آن ها اعلام می کنیم که از عاملان تفرقه دوری کنند.

این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل پارک بسیج برگزار شد که اجرای جنگ شادی و مولودی خوانی از برنامه های این آیین بود که به همت تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد و شهرداری و فرمانداری شهرستان قصرشیرین برگزار شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷هزار نفر جمعیت دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.  

برچسب‌ها قصرشیرین مرزنشینان هفته وحدت پیامبر اکرم قرآن منطقه آزاد سوخت مرزنشینان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین مرزنشینان هفته وحدت قصرشیرین مرزنشینان هفته وحدت پیامبر اکرم قرآن منطقه آزاد سوخت مرزنشینان سرپل ذهاب و گیلانغرب منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت: با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود: پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری، برنامه‌ای و امکاناتی شکل بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • ساماندهی مرز رسمی پرویزخان نیازمند همراهی همه جانبه دستگاه‌های متولی
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟
  • این تعداد خودرو سهمیه سوخت نمی گیرند