Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان پشتام دارنده مدال برنز وزن ۸۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان درباره عدم حمایت هیئت کشتی باقرشهر از او، اظهار داشت: درباره او صحبت نکنم، بهتر است. رئیس هیئت اصلاً نمی‌دانست من به مسابقات جهانی اعزام شده‌ام، در حالی که اولین مدال این منطقه را من کسب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: ۲ سال سخت داشتم، پدر و مادرم مریض شدند، مادرم را حدود ۷-۸ ماه قبل از دست دادم، دلسرد شدم، اما خدا را شکر می‌کنم دوبنده تیم ملی را پوشیدم و به مدال جهانی رسیدم.

پشتام درباره اینکه محمد بنا صحبت زیادی با او داشت، یادآور شد: بنا مثل یک پدر دلسوز با من صحبت کرد و گفت مادرت را در قلبت نگه دار، همیشه برای خودت مبارزه کردی از حالا به بعد برای او بجنگ تا شادش کنی؛ این صحبت‌ها روی من تاثیر گذاشت و این مدال را به مادرم و آن‌هایی که آسمانی شدند تقدیم کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال مدال خوشرنگ در مسابقات جهانی سال آینده است یا به همین مدال اکتفا می‌کند، عنوان کرد: اولین بار بود در وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی گرفتم، با بدنسازی خوب و برنامه‌ریزی درست تلاش می‌کنم اگر ملی‌پوش شدم در بازی‌های آسیایی و جهانی مدال خوشرنگ تری بگیرم.

پشتام درباره اینکه آیا در لیگ امسال کشتی خواهد گرفت یا خیر، گفت: تصمیم داشتم اگر مدال گرفتم، در لیگ کشتی نگیرم، اما دور برگشت و در فینال باید وضعیت چطور پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید

اعلام برنامه رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال جهان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد

کاروان کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا روی سکوی اول قرار گرفت. پیش از این هم آزادکاران ایران بر قله آسیا ایستاده بودند.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز به پایان رسید و تیم ملی کشورمان عنوان نخست را با ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به خود اختصاص داد.

در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب 200 امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم های قرقیزستان با 144 امتیاز و ژاپن با 142 امتیاز دوم و سوم شدند.

اسامی مدال‌آوران به شرح زیر است:

طلا: سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم  هادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم

نقره: پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم

برنز: امیر ده‌بزرگی در ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید

دیگر خبرها

  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی