Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:14:02 GMT

۱۹ رأس گوسفند در "باغچق " تلف شدند

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۰۲۳

۱۹ رأس گوسفند در 'باغچق ' تلف شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ محمد گلمحمدزاده جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اعلام تلف شدن تعدادی گوسفند در روستای باغچق از توابع این شهرستان بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید 

احتمال مسمومیت دام‌های منطقه زوعلیا با سم اوره

او  با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که علت این حادثه مسمومیت ناشی از سموم کشاورزی بود، افزود:  ۱۹ رأس گوسفند مسموم و درنهایت تلف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد در پایان از کشاورزان و خصوصاً دامداران خواست تا در چرای دام خود نهایت دقت را داشته باشند تا گرفتار این‌گونه مسائل نشوند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلف شدن دام نیروی انتظامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور اصلی به ۴ دستگاه سواری مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۳ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورد‌ه‌های نفتی را کشف کردند. 

سرهنگ عرب اظهار کرد: مأموران در این خصوص ۴ دستگاه خودرو توقیف و ۴ متهم را دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه خوزستان ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی
  • جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران: اسباب کشی بدون مجوز در تعطیلات نوروز در غرب استان
  • خوزستان / ۱۳ نفر در ایذه بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • مجروح شدن ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در خرم‌آباد
  • کشف ۳۱ فقره سرقت قاب زاپاس پرادو در بابلسر
  • معرفی فرمانده جدید انتظامی شهرستان سرخس
  • بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد