Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه گیلان گفت: برای تقویت پایه علمی دانش‌آموزان برنامه‌های خوبی نظیر برگزاری اردوهای جهادی تدارک دیده‌ایم. - اخبار استانها -

حامد حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، درباره اقدامات سازمان بسیج دانش‌آموزی در راستای کمک به دانش‌آموزان محروم اظهار داشت: در راستای کمک به این دانش‌آموزان اقدام به اجرای پویش« همکلاسی مهربان» در حوزه‌های مقاومت در مدارس کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان گیلان عنوان کرد: در این راستا بسته‌های معیشتی، تبلت و لوازم‌التحریر با اعتبار 4 میلیارد و 700 میلیون تومان در سراسر استان به دانش‌آموزان شناسایی شده کم‌برخوردار اهدا شد.

حبیب‌زاده ابراز داشت: پس از شیوع بیماری کرونا و آغاز آموزش‌ها در بستر فضای مجازی در راستای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان اردوهای جهادی که مسئولیت آن را بسیج دانشجویی برعهده داشت در مناطق محروم برگزار شد.

90 درصد دانش‌آموزان بالای 12 سال در گیلان دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردندتشییع پیکر شهدای مبارزه با مواد مخدر در گیلان به روایت تصویر84 درصد دانش‌آموزان گیلانی دز نخست واکسن‌ کرونا را دریافت کردند

وی گفت: نیروهای جهادی در قالب اردوهای چند روزه در مناطقی که دانش‌آموزان به گوشی هوشمند یا فضای مجازی دسترسی نداشتند با حضور در مساجد منطقه اقدام به برگزاری کلاس‌های تقویتی کردند تا عقب‌افتادگی‌ها را به این طریق جبران کنند.

حبیب‌زاده افزود: همچنین در راستای این حمایت‌های علمی، بسته‌های آموزشی را بیشتر برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم دانلود و بارگذاری کردیم و امسال تدارکات آن دیده شده است تا به صورت گسترده از این طریق به دانش‌آموزان کمک کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه گیلان افزود: سایت معاونت علمی سازمان تحت عنوان «آموزو» محتوای آموزشی را در سطوح مختلف برای دانش‌آموزان بارگذاری می‌کند و با این اقدام در راستای اجرای عدالت آموزشی گام برمی‌دارد.

وی گفت: در این راستا سازمان بسیج دانش‌آموزی گیلان بیش از 20 هزار کد رایگان را بین آموزش و پرورش مناطق توزیع کرد که از طریق شبکه مدارس بین دانش‌آموزان تقسیم شود و دانش‌آموزان بتوانند با این کدها از محتوای درون سایت استفاده کنند.

حبیب‌زاده با اشاره به کسب مقام سوم گیلان در لیگ علمی بین‌المللی پایا افزود: این لیگ علمی، مسابقه‌ای گروهی در سطح کشور و جهان اسلام است که 9 تیم به مرحله نهایی این مسابقه راه یافتند و یک تیم از استان گیلان برنده مدال برنز این مسابقات شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه گیلان با اشاره به مقوله نوسازی مدارس به عنوان یکی از مأموریت‌های «طرح‌ هجرت» گفت: در راستای اجرای طرح مذکور با هماهنگی با اداره‌کل نوسازی، مدارس نیازمند نوسازی مشخص می‌شوند.

وی با بیان اینکه سپس گروه‌های جهادی دانش‌آموزی در جهت نوسازی مدارس با اولویت مدارس روستایی اقدام می‌کنند تصریح کرد: در ایام کرونا نیز فعالیت گروه‌های جهادی تعطیل نشد و خدماتشان به سمت خدمات‌رسانی برای مقابله با کرونا تغییر یافت.

حبیب‌زاده با تأکید بر اینکه سازمان بسیج دانش‌آموزی خود را در حدفاصل توان اجرایی دولت و انتظارات مردم تعریف می‌کند گفت: امسال برنامه‌های خوبی را در قالب کمک به موضوعات تربیتی دانش‌آموزان در قالب طرح «شهید بهنام محمدی» تدارک دیده‌ایم.

 مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه گیلان افزود: همچنین برنامه‌های خوبی برای تقویت پایه علمی دانش‌آموزان در قالب برگزاری اردوهای جهادی و توزیع بسته‌های آموزشی داریم که برنامه‌ریزی آن مهرماه انجام شد و در هفته بسیج دانش‌آموزی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/614/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علمی دانش آموزان اردوهای جهادی حبیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد

قیمت کتاب‌های درسی میان‌پایه‌ها در مقاطع تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ـ ۱۴۰۴ اعلام شد.

به گزارش مشرق، در حالی که ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳ ۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم همچنین پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) آغاز شده، قیمت کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی به جز پایه‌های ورودی هفتم و دهم اعلام شده است.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

این در حالیست که دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، "رمز عبور" ورود به سامانه است.

دانش آموزان اتباع باید به جای کد ملی، کد اتباع در سامانه سیدا و به جای شماره سریال شناسنامه، ۶ رقم یک (۱۱۱۱۱۱) وارد کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

قیمت کتاب‌های درسی به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

بدین ترتیب قیمت کتاب‌های درسی در پایه تحصیلی اول ابتدایی ۷۱ هزار تومان است که این رقم برای ششمی‌ها ۱۰۲ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین قیمت کتاب‌های درسی پایه هشتم برای دانش‌آموزان دختر ۱۴۹ هزار تومان و برای دانش‌آموزان پسر ۱۵۲ هزار تومان، پایه نهم ۱۵۷ هزار تومان و پایه یازدهم رشته ریاضی فیزیک ۲۱۱ هزار تومان، دوازدهم ریاضی و فیزیک ۱۶۴ هزار تومان؛ علوم تجربی یازدهم و دوازدهم نیز به ترتیب ۲۰۲ و ۱۵۴ هزار تومان است که این رقم برای پایه یازدهم و دوازدهم رشته علوم‌انسانی ۱۸۵ و ۱۶۷ هزار تومان و برای یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌های رشته علوم و معارف اسلامی نیز به ترتیب ۲۴۱ و ۲۱۸ هزار تومان اعلام شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود