Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@10:35:48 GMT

وضعیت سلامتی اسیر فلسطینی وخیم اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۱۱۰

وضعیت سلامتی اسیر فلسطینی وخیم اعلام شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه خبری المیادین، ایمان بدر مادر مقداد القواسمی اسیر دربند صهیونیست ها که از ۹۴ روز پیش اعتصاب غذا کرده، وضعیت سلامی پسرش را وخیم توصیف و خاطرنشان کرد که مدیریت بیمارستان رژیم صهیونیستی وی را در تنگنا قرار داده و او را از تماس با هر فردی منع کرده است.

وی با انتشار یک نوار ویدیویی در فیسبوک افزود: وضعیت سلامتی مقداد بسیار بد است و امروز در دیدار با او احساس کردم که بدنش سرد و رنگ چهره اش زرد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر این اسیر فلسطینی گفت: وی از ابتدای دستگیری اش از اقدامات خشونت بار در حق خود رنج می برد.

وی افزود: اداره بیمارستان با مقداد مانند اسیر رفتار و او را از بسیاری از حقوق خود محروم می کند.

خانواده اسرای فلسطینی با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت فرزندان خود در زندان های رژیم صهیونیستی، از نهادهای حقوق بشری بین المللی خواستند تا برای نجات جان و آزادی آن ها اقدام کنند.

نظامیان صهیونیست همه روزه به بهانه‌های مختلف به خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی و کرانه باختری یورش برده و آنان را بازداشت می‌کنند.

به گزارش منابع رسمی فلسطین، اکنون چهار هزار و ۶۵۰ فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند که ۱۸۰ نفر از آنان کودک هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم اسیر فلسطینی اعتصاب غذا حال وخیم ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دارایی اسرائیل شرایط اقتصادی تل آویو را وخیم توصیف کرد

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی سه‌شنبه نسبت به شرایط وخیم اقتصادی در سرزمین های تحت اشغالی این رژیم هشدار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، اسموتریچ در نامه‌ای به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و مقامات بلندپایه صهیونیست در آن نسبت به وخامت اوضاع اقتصادی اسرائیل ابراز نگرانی کرده است.

خبرگزاری سما به جزییات بیشتر این نامه اشاره نکرده است.

گردشگری و توریسم سهم زیادی از درآمدهای اقتصادی اسرائیل دارد. بنا بر اعلام بانک مرکزی، تل آویو در سال گذشته نزدیک به هفت میلیارد دلار از این محل درآمد داشته است. پس از حمله به غزه ورود توریست ۸۰ درصد کاهش داشته است و از زمان حمله به کنسولگری ایران این میزان به صفر رسیده است.

بندر ایلات مهمترین مرکز واردات و صادرات رژیم صهیونیستی است که تحت تاثیر حملات انصارالله یمن به حالت نیمه تعطیل درآمده است با توجه به خودداری شرکت‌های بیمه از دادن خدمات به کشتی‌هایی که از تنگه باب المندب تردد می کنند و هزینه چند برابری دور زدن این تنگه، دولت اشغالگر صهیونیست تصمیم گرفته که این افزایش هزینه را فقط برای کشتی‌هایی که حامل مایحتاج اساسی هستند، متقبل شود.

از طرفی صادرات اقلام کشاورزی و گل تقریبا متوقف شده است و این محصولات در حال خراب شدن هستند، نکته حائز اهمیت این است که پس از حمله به کنسولگری ایران، هیچ کشتی کانتینری یخچال دار وارد بندر ایلات نشده است و عملا در این مدت صادرات دریایی اقلام کشاورزی رژیم صهیونیستی به صفر رسیده است.

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیست یکشنبه این هفته و پس از حمله موشکی و پهپادی تنبیهی و مشروع ایران به سرزمین های اشغالی گزارش دادند که رهگیری ده‌ها موشک و پهپاد ایرانی توسط اسرائیل در شب گذشته حدود پنج میلیارد شیکل (۱.۳۵ میلیارد دلار) برای تل‌آویو هزینه داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است
  • بازداشت ۵ هزار فلسطینی در غزه از هفتم اکتبر تا کنون
  • عکس | وضعیت سخت و دردناک بیش از ۱۲۰۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»
  • وضعیت سخت و دردناک بیش از ۹۱۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • وزیر دارایی اسرائیل شرایط اقتصادی تل آویو را وخیم توصیف کرد