Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، بهروز رحیم‌زاده ضمن تشریح نتایج حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان  سفر استانی رئیس جمهوری به استان اردبیل افزود: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی و دامداری شهرستان انگوت، عملیات اجرایی دامداری صنعتی شستا، برای ایجاد اشتغال در این شهرستان تسریع خواهد شد

وی بیان کرد: در جریان حضور وزیر تعاون  در شهرستان گرمی، تسریع در رونداجرای چهار طرح اقتصادی توسط شرکت‌های وابسته به این وزارتخانه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم‌زاده اضافه کرد: روند احداث ۲ طرح دامپروری صنعتی و تولید ظروف دارویی شستا نیز با شتاب بیشتر  در منطقه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سرمایه‌گذاری شرکت پتروشیمی جم وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری در شهرستان گرمی نیز در صورت توجیه اقتصادی اجرا و در غیر این صورت با طرحی با توجیه اقتصادی و همان میزان اشتغال، جایگزین خواهد شد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر استانی رئیس  جمهوری به استان اردبیل به نمایندگی از دولت درشهرستان‌های انگوت و گرمی حضور یافته و مشکلات و نیازمندی‌ها آنها مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها تازه کندانگوت سفر استانی استان اردبیل شهرستان گرمی سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری اردبیل، مقصد هشتمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفر استانی استان اردبیل سفر استانی استان اردبیل شهرستان گرمی سازمان بهزیستی کشور سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال

ابوالحسینی معاون عمرانی استاندار یزد گفت: با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان بافق و نماینده دانشگاه علوم پزشکی یزد، از بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق بازدید شد. 

او افزود: باتوجه به اینکه برخی فرایند‌های اجرای طرح با مشکلات و نواقصی رو به رو شده بود، این مشکلات در نشستی مورد بررسی فنی قرار گرفت و احصا شد.

ابوالحسینی بیان کرد: در این نشست تصمیمات لازم برای تسریع در فرایند اجرای طرح و تأمین سایر منابع موردنیاز اتخاذ شد و امیدواریم تا شش ماهه اول امسال شاهد اتمام عملیات عمرانی این طرح باشیم. 

حجت الاسلام حسینی امام جمعه بافق هم با تاکید بر تسریع در اجرای این طرح، اظهار داشت: مسئله بیمارستان برای مردم بافق یک مسئله حیاتی شده است و هرچه زودتر باید برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح، برنامه‌ریزی و کوشش شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو استان اردبیل خسارت زد
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو خسارت زد
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • تعاون، کلید واژه تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • نمایی از هوای مه آلود جاده موران به گرمی در یک روز بهاری + فیلم
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد
  • برگزاری محافل قرآنی در شهرستان انگوت