Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام  امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان البرز باند قاچاق اسلحه   روز گذشته در این استان متلاشی و تعدادی از متهمان این پرونده در یک منزل ویلایی در یکی از مناطق حاشیه ای البرز دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، در این عملیات پیچیده تعداد قابل توجهی اسلحه کلاشینکف و سلاح کمری  به همراه مهمات آنها کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اعضای باند که 31 سال سن دارد در مورد اهداف خود از ورود به حوزه قاچاق اسلحه، گفت:به دلیل مشکلات مالی به پیشنهاد یکی از دوستانم وارد این حوزه به دلیل سود بالا شدم.

وی افزود: با پیدا کردن مشتری  در استان البرز به دنبال فروش این اسلحه‌ها بودیم.

یکی دیگر از دیگر اعضای باند قاچاق و فروش اسحله در مورد دلایل ورود به این حوزه،  اظهار داشت: در آخرین مرحله قرار بود حدود 200 تا 300 اسلحه در استان البرز به یک مشتری بفروشیم.

وی افزود: نمونه اسلحه را به خریدار برای کارشناسی نشان دادیم و قرار شد تعداد زیادی اسلحه به خریدار تحویل بدهیم.

این متهم با اشاره به اینکه با عزیمت به یکی از استان‌های غربی کشور اسلحه ها را خریدم و با جاسازی در خودرو به تهران منتقل کردیم، ادامه داد: در هر سفری بین 15 تا 20 اسلحه به البرز منتقل می کردیم.

وی با اشاره به تعداد اسلحه های کشف شده از این باند عنوان کرد: 24 سلاح کمری و 51 قبضه سلاح کلاشنینکف داشتیم که دستگیر شدیم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاچاق اسلحه کلاشینکف باند قاچاق سلاح کمری اخبار حوادث قاچاق اطلاعات البرز دستگیری اعضای باند نفس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بهاره رهنما بازار آزاد همسر سپهر حیدری دنیا جهانبخت ریحانه پارسا قیمت دلار مهناز افشار سحر قریشی مهران غفوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین دوره کاری حرفه‌ای «رایان» با هدف ترابیت راهبران تحول دیجیتال با مشارکت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

در این دوره که برگزاری آن ۱۲ ماه به طول می‌انجامد، بر اساس ارزیابی سابقه و رزومه متقاضیان، برگزیدگان این طرح در هر مرحله به انجام پروژه در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی پیرامون مسائل اصلی توسعه دیجیتال کشور می‌پردازند.

متقاضیان ضمن انجام پروژه در طول مدت کارورزی، علاوه بر کسب تجربه کاری در اصلی‌ترین سازمان‌های خصوصی و دولتی این حوزه، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها صاحب نظران و خبرگان حوزه دیجیتال کشور استفاده می‌کنند و علاوه بر آن با دریافت حقوق اشتغال تمام وقت، از سایر مزایا از جمله سوابق بیمه تأمین اجتماعی نیز برخوردار می‌شوند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس rayan-bmi.ir، کانال بله به آدرس ble.ir/rayaan_bmn مراجعه یا با شماره ۰۹۶۰۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6086500 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • رای مجلس به اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • جرم‌انگاری قاچاق اسلحه در فضای مجازی
  • تعیین وزارت دفاع به‌عنوان مرجع ارزش‌گذاری سلاح در قانون مجازات قاچاق اسلحه توسط مجلس