Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،مرتضی محمودوند،نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در خصوص انتخاب استاندار لرستان از رییس جمهور خواستیم استاندار ویژه برای استان انتخاب شود. برای اولین بار در طول تاریخ هر ۹ نماینده استان برای انتخاب استاندار بر روی یک نفر به اجماع رسیدند که قطعا قوی‌ترین استاندار تمام ادوار می‌شد، اما نهایتا انتخاب دیگری صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص ورود نمایندگان به این مقوله نیز خود دولت از ما خواست به این مقوله ورود دیدار کنیم وگرنه بنا بر فرموده مقام معظم رهبری قصد ورود به انتخاب استاندار را نداشتیم.

محمودوند  تاکید کرد: امروز که استاندار جدید (فرهاد زیویار) در منصب استانداری لرستان قرار گرفته است همه ما باید مرد و مردانه او را کمک کنیم. باید جلوی ضرر کمر شکن و مصیبت‌وار ادوار گذشته را با حمایت از استاندار بگیریم.

وی خواستار پاسخگویی وزارت کشور به مشکل و معضل شوتی‌ها شد و خاطرنشان کرد: خیلی از شوتی‌ها از سر اجبار در این راه قدم بر می‌دارند و بسیاری از آن‌ها در چنگال مافیا هستند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: از سرمایه‌گذاران برای حضور در لرستان استقبال می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای رفع موانع و تسهیل شرایط بکار می‌گیریم.

وی اظهار داشت: پرونده سد‌های لرستان را وقیحانه حذف کردند و بدنبال متروکه کردن آن‌ها بودند که به لطف خدا برای اولین بار در کمیسیون تلفیق حاضر شده و توانستیم پرونده‌ها و طرح‌ها را در این کمیسیون ثبت کردیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بودجه استان را افزایش دادیم و برای زنده ماندن سد‌های استان در کمیسیون تلفیق برای آن‌ها بودجه در نظر گرفته شد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چه اقداماتی برای لرستان برداشته شده است، تصریح کرد: هیچ کوتاهی در احقاق حق مردم لرستان انجام ندادم و بسیاری از اسناد و مدارک نشان دهنده این است که در طول دوره نمایندگی گام‌های خوبی برای مردم برداشته‌ایم.

محمودوند عنوان کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهم برای رفع مشکلات استان به ما کمک کنند و نقطه نظرات خود را بیان کنند و با قلم خود به افکار عمومی جهت دهی مناسب و صحیح داشته باشند.

وی در خصوص طرح رتبه‌بندی معلمان بیان کرد: حقوق معلمان به هر طریقی باید افزایش یابد و به نظر می‌رسد شورای نگهبان در این زمینه همکاری کند تا به نتیجه برسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به قدرت بالای دفاعی و نظامی کشور اشاره کرد و گفت: به لطف خدا و دست توانمند دانشمندان جمهوری اسلامی به چنان مرحله عظیمی رسیدیم که لبه‌های بالای پیشرفت دفاعی را طی کرده‌ایم. وقتی پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا را ساقط و منهدم می‌کنیم غرب و شرق متوجه قدرت ما می‌شود. امروز هیچ تهدیدی ما را تهدید نمی‌کند بجز مشکلات داخلی که همه باید برای رفع آن‌ها تلاش کنیم.

وی در ادامه به بحث سد بختیاری اشاره و عنوان کرد: یکی از همکاران ما صحبت‌هایی در خصوص سد بختیاری داشت که انتظار داریم آن‌ها را اصلاح کنید. سد بختیاری حق ما است و در این زمینه با هیچ کس تعارفی نداریم و حتما این طرح از سر گرفته خواهد شد.

وی خصوص تغییر نقشه لرستان که چند بار در فضای مجازی مطرح شد، اظهار کرد: این موضوع بی‌حرمتی به مردم لرستان بود و ما از راه‌های مختلف این موضوع را پیگیری کردیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استانداری لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم

وزیر کشور در ساری گفت: در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور، اقدامات زیادی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد وحیدی امروز چهارم اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران در سالن همایش اتاق بازرگانی استان، گفت: در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره گشایی از مشکلات مردم و کشور، اقدامات زیادی شده است و اینها باید گفته شود.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور ما را ببینند، افزود: مدیران ما پاک‌دست بوده و فداکارانه در حال خدمتگزاری هستند و اینها تلاش یک فرد نیست بلکه تلاش نظام است.

وحیدی گفت: آقای حسینی پور؛ استاندار سابق مازندران با سابقه خوب در مدیریت‌های پیشین از استانداری و با پشتوانه قوی برای این استان مهم و برجسته با جریان علمی و دانشی و جریان معنوی قوی و ظرفیت‌های مهم طبیعی و... انتخاب شده بود. 

وی ادامه داد: انتخاب استاندار برای این استان کار دشواری است و تجربه امروز پس از دو سال و اندی نشان داد که انتخاب درستی داشتیم، به همین دلیل نمی‌خواستیم استاندار را تغییر بدهیم، ایشان فداکارانه و ایثارگرانه با وجود بیماری همسرش در مازندران ماندند تا به مسائل مردم برسند.

وحیدی بیان کرد: از حسینی‌پور خواستیم که تا انتخابات مجلس بمانند و ماندند و اکنون نه به دلیل ضعف مدیریتی، بلکه به دلیل خواسته شخصی این تغییر ایجاد شد. 

وحیدی ادامه داد: البته کشاکشی هم وجود داشت که از ایشان در وزارت کشور استفاده کنیم تا در موضوعات مختلف از ایشان استفاده شود، اما آقای مخبر نظرشان این بود که از حسینی پور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بهره بگیرند.

وزیر کشور درباره انتخاب یوسف نوری به عنوان استاندار مازندران هم گفت: کمتر حوزه‌ای هست که ایشان صاحب‌نظر نباشد، به ویژه در موضوع گردشگری، برنامه ریزی و آموزش، از همین رو تصمیم نهایی این شد که برای استان مهم مازندران، از وجود ایشان استفاده کنیم.  

وحیدی در پایان گفت: اینکه چگونه مردم را در توسعه مشارکت بدهیم نیز از ویژگی‌های استاندار جدید است و امیدواریم  ظرفیت‌های مهم مازندران در اقتصاد دریا، گردشگری و جهش تولید به خوبی به‌کارگیری شود. 


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان