Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@14:48:40 GMT

مجیدی به دنبال شکستن طلسم فولادشهر

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۲۲۵

مجیدی به دنبال شکستن طلسم فولادشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان فرهاد مجیدی پس از کسب پیروزی روحیه بخش برابر هوادار در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر، روز دوشنبه در دیداری سخت و دشوار می بایست در استادیوم فولادشهر به مصاف ذوب آهنی بروند که در هفته نخست با یک گل صنعت نفت را در آبادان شکست داد.

مهدی تارتار سرمربی جدید ذوب آهن که فصل گذشته نتایج قابل قبولی را با پیکان کسب کرد، در تجربه جدید خود راهی اصفهان شده تا هدایت ذوبی‌ها را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با جذب بازیکنان جدید پرتعداد در نقل و انتقالات تابستانی، تیم خوب و قدرتمندی ساخته که به آسانی در بازی‌های خانگی به رقبایش امتیاز نمی دهد.

از سوی دیگر، ذوب آهن طی سالهای اخیر در اصفهان نتایج خوبی را برابر استقلال کسب کرده و آخرین پیروزی آبی پوشان در دیار زاینده رود، به حدود ۵ سال پیش بازمیگردد. آبی‌های در ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ با هدایت علیرضا منصوریان و پس از پیروزی بزرگ در دربی معروف ۸۵ با نتیجه ۳ بر ۲، موفق شدند در اصفهان با گل‌های فرشید اسماعیلی و بهنام برزای ذوب آهن را از پیش روی بردارند.

از آن تاریخ تاکنون ۴ سال و ۹ ماه می گذرد و استقلال در این فاصله ۵ بار دیگر در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفته که سهم آبی‌ها ۲ شکست و ۵ تساوی بوده است. در دیدار برگشت لیگ شانزدهم و با هدایت وینفرد شفر، استقلال با گل وریا غفوری از حریف خود پیش افتاد اما کیروش استنلی و محمدرضا حسینی ستارگان آن زمان ذوب آهن ۲ بار دروازه سیدحسین حسینی را باز کردند و تیم امیر قلعه نویی ۲ بر یک برنده از زمین خارج شد.

دیدار دیگر نیز به بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برمیگردد که ذوب آهن با تک گل جورجی گولیسانی به پیروزی رسید. در سه مصاف دیگر دو تیم در اصفهان کار به تساوی کشیده شده است. در دیدارهای رفت لیگ‌های هجدهم و نوزدهم، دو تیم به تساوی ۲ – ۲ رسیدند.

در این دو مصاف، ابتدا وینفرد شفر با تیم امید نمازی به تساوی رسید که وریا غفوری هر ۲ گل آبی‌ها را به ثمر رساند و در دیدار دوم نیز استراماچونی مقابل منصوریان قرار گرفت که اصفهانی‌ها با گل دقیقه ۹۲ ارسلان مطهری از شکست گریختند. آخرین تقابل دو تیم نیز بین تیم رحمان رضایی و تیم محمود فکری صورت گرفت که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حالا فرهاد مجیدی امیدوار است به طلسم ناکامی مربیان قبلی استقلال در استادیوم فولادشهر پایان داده و با دست پر از اصفهان برگردد. آبی‌های پایتخت برای رسیدن به این هدف کار سختی دارند و باید دید تا چه اندازه موفق خواهند بود.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی باشگاه استقلال فرهاد مجیدی ذوب آهن آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد

به گزارش "ورزش سه"، فراز امامعلی که در دیدار مقابل استقلال به عنوان یار جانشین وارد زمین شد، به خوبی توانست در مسوولیتی که سعید دقیقی به وی محول کرده بود موفق عمل کند و زننده یکی از گل‌های تیمش لقب گرفت. او البته شانس این را داشت تا زمینه ساز گل تساوی تیمش در بازگشتی رویایی نیز لقب گیرد که در نهایت به آن نرسیدند.

فراز امامعلی درباره بازی مقابل استقلال به خبرنگار ما گفت: خب بازی سختی بود. استقلال از صدر عقب افتاده بود و با حمایت هوادارانش به دنبال کسب نتیجه و بازگشت دوباره به رتبه اول بود. ما قطعا روز خوب‌مان همانطور که آقای دقیقی و دیگر اعضای کادرفنی گفتند نبود. ما نمایش موفقی مقابل تمامی تیم‌های بالانشین داشتیم. در نهایت در دقایق کوتاهی توانستیم دو گل بزنیم و حتی شانس این را داشتیم که بازی را به تساوی بکشانیم.

مهاجم شمس آذر با اشاره به وقفه بازی بعد از گل دوم این تیم گفت: من اسم آن را تجربه نمی‌گذارم. شما دقت کنید تیم ما حتی پیش از دریافت گل‌ها هم یک ثانیه اتلاف وقت نداشت. حتی دروازه‌بان ما در جو استادیوم آزادی هم خیلی زود بازی را به جریان می‌انداخت. دو گل به ثمر رساندیم و شانس این را داشتیم که گل تساوی را به ثمر برسانیم اما آن وقفه چند دقیقه‌ای... بهتر است درباره‌‎اش حرف نزنم. در فوتبال روز دنیا هم بازی تاخیری و حفظ نتیجه با مالکیت و نمایش فوتبالی به اجرا در می‌آید.

فراز امامعلی درباره گل دوم تیمش و شادی گلی که داشت گفت: من همان موقع توضیح دادم. هیچ بحث و کری ای با استقلال و هوادارانش نداشتم. در تیم ما با حضور آقای شهاب زندی و سعید دقیقی بحث اول همیشه احترام به رقباست.

مهاجم شمس آذر درباره صحنه برخورد ثانیه پایانی بازی و اعتقادی که به پنالتی داشت نیز گفت: اولا که نمی‌شود درباره داوری حرف زد. بعد هم که کارشناسان محترم درباره این صحنه نظر داده‌اند و خواهند داد. الان بگویم پنالتی بود یا نبود چه فایده‌ای دارد. امیدوارم اتفاقات بهتری در انتظار ما باشد.

دیگر خبرها

  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • اشک چند سبزپوش در فولادشهر درآمد(عکس)
  • تساوی بدون گل ذوب آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد