Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:15:32 GMT

طرح مجلس برای «پایش مستمر دارایی مسئولان» تدوین شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۲۲۸

طرح مجلس برای «پایش مستمر دارایی مسئولان» تدوین شد

مهدی عسکری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فعال شدن اتاق تخریب اصلاح‌طلبان علیه دولت و مجلس انقلابی اظهار داشت: در ماههای اخیر مطالبه عمومی در میان مردم برای بررسی عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم شکل گرفت. مجلس انقلابی نیز در راستای پاسخگو کردن مسئولان پرونده ترک فعل، بی‌کفایتی‌ها و تخلفات دولت یازدهم و دوازدهم را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اتصریح کرد: در آغاز کار دولت که با انگیزه بالا، سفرهای استانی و رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم آغاز شده است، اصلاح‌طلبان با فعال کردن اتاق تخریب تلاش دارند تا دولت و مجلس را به حاشیه برده و محاکمه مسئولان دولت روحانی را کمرنگ کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: مجلس شورای اسلامی با تصویب طرح های مهمی مثل تسهیل صدور مجوزها، جهش در تولید مسکن به دنبال انحصارزدایی، کاهش بروکراسی و حل مشکلات مردم است. اصلاح‌طلبان با ایجاد فضاهای تخریب سنگین تلاش دارند تا فعالیت‌های مجلس برای حل مشکلات مردم دیده نشود.

وی با اشاره به سناریوی «محرمانگی اموال مسئولان» گفت: نمایندگان مجلس یازدهم به دنبال ایجاد شفافیت در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی هستند، در همین راستا طرح ارتقای سلامت اداری و تعارض منافع از طرف تعدادی از نمایندگان تدوین شده که پایش مستمر دارایی‌های مستمر مسئولان یکی از مواد این طرح است.

عسکری تصریح کرد: در صورت تصویب نهایی این طرح، راه‌های رانتخواری مسئولان از ریشه مسدود می شود اما اتاق تخریب اصلاح طلبان تلاش دارد با به حاشیه بردن مجلس مانع از تصویب این طرح های مهم شود.

کد خبر 5334209

منبع: مهر

کلیدواژه: دولت روحانی مجلس شورای اسلامی مهدی عسکری محرمانگی اموال مسئولان مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی افغانستان سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم هیئت دولت نیروی هوایی ارتش آیت الله خامنه ای روسیه محمد باقر قالیباف نظام رتبه بندی معلمان حسین امیرعبداللهیان مجلس یازدهم ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس