Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحاد اقوام و مذاهب اسلامی، چونان قدرتی واحد در برابر تهدیدها و دشمنی‌هاست که می‌تواند شجاعانه در برابر زورگویی‌ها و ظلم سینه‌ سپر کند.

این وحدت همان حبل‌الله است که قرآن خطاب به همه‌ می‌فرماید به آن چنگ بزنید و رهایش نکنید.

پویش مجازی برادریم به دنبال تجلی دادن این وحدت و اتحاد بین اقوام ایرانی، مذاهب و امت اسلامی‌ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با امضای بیانیه آنلاین در این پویش در سایت  www.baradarim.ir و دعوت از سایر مسلمانان، گامی کوچک در جهت ترویج وحدت برداریم.

 


 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قرآن مسلمانان اسلامی اقوام پویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست ها، آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهند برد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «ناصر کنعانی» در پیامی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، نوشت: «مردخای کیدار» مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی و عضو اندیشکده صهیونیستی سادات-بگین در اظهاراتی وقیحانه عنوان کرد که جمهوری اسلامی ایران باید تجزیه و به ۶ کشور تبدیل شود. وی، تحریک قومیت‌های مختلف ایرانی را زمینه تحقق این آرزوی شوم عنوان کرده است. این صهیونیست مفلوک در فروردین ماه سال گذشته نیز، ضمن تأیید اقدامات نظامی صهیونیست‌ها در برخی کشور‌های همجوار گفته بود؛ «باید ایران را تکه تکه کنیم».

این اظهارات به روشنی گویای سودای شوم دشمنان سفّاک نسبت به #ایران_عزیز است. هرچند این اولین بار نیست که دشمن صهیونیست، اینگونه وقیحانه منویات درونی خود را عریان می‌سازد و جدای از آنکه جمهوری اسلامی ایران بالغ بر چهار دهه از این دست سخنان شنیده و استوارتر از همیشه به حیات پرافتخار خود ادامه می‌دهد، اما لازم است بار دیگر به صهیونیست‌های رو به زوال یادآوری کرد: از جمع اقوام مختلفی که پیکره زیبای ایران اسلامی را تشکیل داده‌اند، حدود ۲۵۰ هزار نفر جان خود را در طول تقریبی ۴۵ سال گذشته تقدیم کردند تا این سرزمین، یکپارچه، قوی و مقتدر باقی بماند و وجبی از خاک آن کم نگردد.

آنها که برای سربلندی ایران عزیز و اقتدار جمهوری اسلامی ایران از جان خود گذشتند، مردان و زنانی بودند که از شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز و از میان اقوام گوناگون زیر پرچم پرافتخار ایران گردهم آمده بودند. جمهوری اسلامی ایران چهار دهه متمادی شنونده سخنان سخیفی بوده که گویندگان آن سال‌هاست خوراک موریانه‌ها شده‌اند. آرزوی تجزیه ایران نیز به مانند سایر آرزو‌های باطل چهل و چند سال گذشته، با جنایتکارانی که نتوانسته‌اند حتی در مقابل یک جنبش مقاومت مردمی در نوار غزه قامت راست کنند و برای جبران شکست‌های ترمیم ناپذیر خود زبونانه دست به کشتار زنان و کودکان می‌زنند، به گور خواهد رفت.

 

دیگر خبرها

  • نقش محوری خانواده و آموزش در شخصیت‌سازی مسلمانان
  • برگزاری آیین افتتاحیه کنفرانس بین‌المللی «ساخت پل میان مذاهب اسلامی»
  • پاکسازی طبیعت شاهین دژ در راستای پویش ملی مسیر سبز _ایران پاک
  • تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام، داشتن وحدت است
  • برگزاری کنفرانس«ساختن پل میان مذاهب اسلامی»باحضور نمایندگان ایران
  • رمضان ماه تحکیم وحدت مسلمین است/ روزه؛ نمود عینی و عملی وحدت
  • برگزاری کنفرانس بین‌المللی «ایجاد پل میان مذاهب اسلامی» در مکه مکرمه
  • درهای وحدت و برادری در رمضان گشوده می شود
  • قم از پاکیزه‌ترین شهرهای کشور است / اهمیت اتحاد مجموعه‌های مدیریتی در شهر
  • صهیونیست ها، آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهند برد