Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمند حسابداری

استان

تهران

جنسیت

خانم

سابقه کار

دارای سابقه کار

نوع همکاری

تمام وقت

شرایط احراز

دارای حداقل مدرک کارشناسی

دارای حداقل 3 سال سابقه کار مفید و مرتبط

تسلط کامل به کامپیوتر و ICDL

سن: 25 الی 33 سال

مسلط به امور مالی و نرم افزار حسابداری

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8 تا 17.30

تسهیلات و مزایا

بیمه

محل کار

استان تهران

آدرس: شهرک صنعتی پرند

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا در ساعات اداری با شماره تلفن‌ زیر (داخلی 106) تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس

تلفن 02156418040

واتساپ 09902794036

پربیننده ترین استخدام در وزارت بهداشت سرعت می گیرد؟ استخدام مهندس مکانیک و مهندس برق در شرکت شیرین وطن در تبریز استخدام کارشناس بازرگانی و کارشناس سورسینگ با بیمه، بیمه تکمیلی در تهران استخدام کارشناس امور نمایندگان در شرکت پرشیا خودرو در تهران استخدام مهندس معمار در شرکت طرح و ساخت کاخ در محدوه یوسف آباد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام بی‌سابقه اتحادیه اروپا در تحریم شهرک‌نشینان تندرو صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزرای اتحادیه ‎اروپا در اقدامی بی‌سابقه و به صورت رسمی از موافقت تمامی ۲۷ کشور عضو این اتحادیه به منظور وضع تحریم علیه شهرک نشینان اسرائیلی ساکن در کرانه باختری که دست به اقدامات خشونت طلبانه علیه فلسطینیان می‌زنند، خبر داد.

پایگاه خبری القدس العربی روز دوشنبه گزارش داد که خوزه مانوئل آلبارز بوئنو، وزیر امور خارجه اسپانیا در حاشیه نشست وزرای اتحادیه اروپا اعلام کرد که بر سر تحریم‌ها علیه شهرک نشین‌هایی که فلسطینی‌ها را در کرانه باختری آزار می‌دهند، به توافق رسیدند.

در خبری مرتبط، «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب قانون وضع تحریم علیه شهرک نشینان اسرائیلی در کرانه باختری از سوی اتحادیه اروپا اعلام کرد که گسترش شهرک سازی پاسخی درخور در مقابله اقدامات تحریمی اتحادیه اروپا خواهد بود.

کد خبر 6058455

دیگر خبرها

  • اقدام بی‌سابقه اتحادیه اروپا در تحریم شهرک‌نشینان تندرو صهیونیستی
  • برگزاری جلسه کارگروه جامع مدیریت کیفیت منابع آب استان یزد
  • خدمت ویژه بیمه دی به دارندگان بیمه نامه بدنه
  • واحد پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در شهرستان خواف راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی۲ اردبیل
  • اورژانس شهرک صنعتی۲ اردبیل، جاده اردبیل-نمین را پوشش خواهد داد
  • تصویب شش پردیس علم و فناوری از سوی هیئت امنای دانشگاه تهران
  • تصویب راه اندازی شش پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران/ واحد پردیس علم و فناوری در شهرستان خواف راه‌اندازی می‌شود
  • آزادسازی ۱۴ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان قزوین