Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@08:48:43 GMT

فصل صید خزر

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۲۶۳

فصل صید خزر

حدود ۴۲۰۰ صیاد از ۵۳ شرکت تعاونی پره ماهیگیری در استان مازندران از ۲۰ مهرماه فعالیت ماهیگیری خود را آغاز می نمایند که سهم ماهیان صید شده در مازندران ۶۲ درصد و بالغ بر ۴۷ تن در سال می باشد.دریای خزر زیستگاه بالغ بر ۱۵ گونه ماهی استخوانی می باشد که سه گونه سفید، کفال و کپور بیشترین میزان صید ماهیان استخوانی را شامل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!








































منبع: تسنیم برچسب ها: فصل صید ، خزر ، استان مازندران ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فصل صید خزر استان مازندران ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بالغ بر ۲۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ که از ۲۴ اسفند سال جاری شروع شده تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار مسافر در استان توسط ناوگان حمل ونقل عمومی جاده‌ای استان جابجا شدند.

ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی تصریح کرد: در مجموع ۱۹هزار و ۷۳۱ مسافر توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای استان در قالب ۲۷۳۸سفر جابجا شده است.

وی ادامه داد: از کل مسافرها جابجا شده، ۷۷۲۶ مسافر توسط اتوبوس، ۷۹۹۶مسافر توسط مینی بوس و ۲۷۳۸مسافر توسط سواری جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی یاد آور شد: کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای خدمت‌رسانی به مردم پای کار هستند تا ضمن کاهش تصادفات شاهد سفر ایمن در استان باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازرسی از عملکرد صنف فروش پرندگان و ماهیان زینتی در گرمسار
  • حجم بازار حمل و نقل بین المللی ایران بالغ بر 6.5 میلیارد دلار است
  • صید ماهیان استخوانی در مازندران ۲۰ درصد بیشتر شد
  • افزایش ۲۰ درصدی صید ماهیان استخوانی در مازندران 
  • محموله احشام قاچاق در توقیف پلیس زاهدان
  • ۱۳ پروژه عمرانی در شهرستان رباط کریم افتتاح شد
  • تولید بالغ بر ۲۵۰ تن ماهی در بیضا
  • افزایش پره کشی صیادان گیلانی
  • کفال، بیشترین ماهی صید شده در تور ۴ هزار صیاد گیلانی
  • جابجایی بالغ بر ۲۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌غربی