Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، گروه ها و هیات های مذهبی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالروز ولادت آخرین فرستاده الهی و ششمین امام شیعیان به جشن و شادی می پردازند.

سخنرانان و مداحان در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد در مورد فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی خاتم الانبیا (ص) و صادق آل محمد (ع) مطالبی را بیان کردند.

برگزاری جشن های مجازی میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با اجرای موسیقی، شعرخوانی و انتشار کلیپ های کوتاه مولودی خوانی و تواشیح در فضای مجازی ازجمله برنامه های امروز اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه برنامه ها با درنظر گرفتن شرایط خاص کرونایی و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

برچسب‌ها امام صادق کهگیلویه و بویراحمد هفته وحدت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام صادق کهگیلویه و بویراحمد هفته وحدت امام صادق کهگیلویه و بویراحمد هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صحت انتخابات در هر سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، طحان نظیف در گفتگوی زنده تصویری با شبکه خبرگفت: صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و همچنین گچساران و باشت مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.
 وی همچنین اضافه کرد: در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۱۳ صندوق رای ابطال شد، اما نتیجه ایی در تغییر منتخب حاصل نشد.

دیگر خبرها

  • سادگی و یکرنگی زینت سفره‌های افطاری مسجد امام صادق (ع)
  • ابطال رای یک کاندیدای خبرگان و 13 صندوق در کهگیلویه و بویراحمد
  • نقشه دشمنان در انتخابات شکست خورد
  • تایید صحت انتخابات در هر سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد
  • وجود بیش از ۴۵۰ مدرسه سنگی و ناایمن در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴۵۰ چشمه بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • انفجار کپسول گاز در گچساران با دو مصدوم
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اجرای پویش افطاری ساده در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو در مشهد
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج