Web Analytics Made Easy - Statcounter

انباردار جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت حرفه ای و نیمه حرفه ای زمینه فعالیت: مونتاژ سرویس خواب محصولات ام دی اف حقوق بالای ثابت بیمه مرخصی ماهیانه و سایر مزایا از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل: 09126086321 آدرس: محدوده چهاردانگه

 

پربیننده ترین استخدام در وزارت بهداشت سرعت می گیرد؟ استخدام مهندس مکانیک و مهندس برق در شرکت شیرین وطن در تبریز استخدام کارشناس بازرگانی و کارشناس سورسینگ با بیمه، بیمه تکمیلی در تهران استخدام کارشناس امور نمایندگان در شرکت پرشیا خودرو در تهران استخدام مهندس معمار در شرکت طرح و ساخت کاخ در محدوه یوسف آباد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح فعالیت‌های پویش نیکوکاری البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز احسان و نیکوکاری آئین تجلیل از فعالین این عرصه با حضور مدیر کل و معاونان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز، مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری البرز و مسؤولان استان در محل امامزاده حسن علیه السلام برگزار شد.

سید مهدی میرغفاری مدیرکل ستاد اجرایی در استان البرز پیرامون این پویش گفت: این برنامه با هدف تجلیل از افراد و گروه‌های خدمت‌رسان البرزی که در ۱۰ عرصه مختلف پزشکی، دانش‌آموزی، محرومیت‌زدایی و … فعالیت‌های شاخص و مهمی را انجام داده‌اند، برگزار شد.

در این جلسه میرغفاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) البرز و غرب استان تهران در سخنانی ضمن ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه‌های پیش رو به بیان توصیه‌هایی در اعتلای مسیر خدمت رسانی پرداخت.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از مسئولین گروه‌های جهادی و خدمت رسان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند و در آخر تقدیر از ایشان توسط مدیر کل ستاد در استان انجام گرفت.

کد خبر 6056147

دیگر خبرها

  • بازداشت سارقان موبایل ۵۰ نفر در تهران
  • خودمان ۵۰۰ هزار مهندس عمران داریم اما نیرو از چین می‌آوریم | تهاتر برای تسویه پول نفت به نفع کیست؟
  • تماس بیش از ۶۸۲ هزار مشترک آبفا با سامانه ۱۲۲ در سال جاری
  • ۵۰۰ هزار مهندس عمران در کشور داریم ، اما قرار است از چین برای ساخت مسکن، نیروی کار بیاوریم؟ چرا پکن در بخش انرژی ایران سرمایه‌گذاری نمی‌کند؟
  • ۵۰۰هزار مهندس عمران در کشور داریم ، اما قرار است از چین برای ساخت مسکن،نیروی کار بیاوریم/ چرا پکن در بخش انرژی ایران سرمایه‌گذاری نمی‌کند؟
  • تهرانی‌ ها امسال چند روز هوای آلوده داشتند؟
  • استخدام 3 قهرمان کشتی در شهرداری تهران
  • آغاز جشنواره تخفیف ۲۵ درصدی بیمه بدنه اتومبیل
  • دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار حرفه‌ای در البرز ‌
  • تشریح فعالیت‌های پویش نیکوکاری البرز