Web Analytics Made Easy - Statcounter

پشتیبان فروش جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت جهت شیفت شب دانش و مهارت های تخصصی: دارا روحیه مدیریت زمان تسلط استفاده از مجموعه نرم افزار های Microsoft Office انجام وظایف در قالب تیم و بصورت مشارکتی حضور به موقع و منظم در محل کار و مستند سازی فعالیت ها جهت ارائه گزارش برنامه ریزی برای انجام وظایف محوله و دقت و سرعت عمل کافی برای انجام آن ها رعایت کلیه نکات مربوط به اخلاق حرفه ای در سازمان تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری به موقع در موقعیت های مورد نیاز انگیزه و توان بالقوه برای یادگیری موضوعات جدید و توسعه شخصی خود همکاری با سایر تیم های سازمان در موارد لازم وظایف: پاسخگویی به تماس مشتریان پیگیری وضعیت پرواز و بروز رسانی اطلاعات ارجاع مواردی که نیاز به پیگیری مسئول رضایت مشتریان دارد خرید رزرو های تلفنی ارجاع مواردی که نیاز به پیگیری تامین کننده دارد صدور رزروهای چارتری حقوق توافقی بالاتر از وزارت کار بیمه وعده شام از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09132769588 ایمیل zarifidonya@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام در وزارت بهداشت سرعت می گیرد؟ استخدام مهندس مکانیک و مهندس برق در شرکت شیرین وطن در تبریز استخدام کارشناس بازرگانی و کارشناس سورسینگ با بیمه، بیمه تکمیلی در تهران استخدام کارشناس امور نمایندگان در شرکت پرشیا خودرو در تهران استخدام مهندس معمار در شرکت طرح و ساخت کاخ در محدوه یوسف آباد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان گفت: باتوجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب که باید نیروی انتظامی فضای عمومی جامعه را سلامت حفظ کنند و اجازه ندهند که گناه در جامعه علنی شود، تا عفت عمومی در جامعه رعایت شود، دستگاه‌ها قوی‌تر عمل کرده اند.


حجت‌الاسلام محسن مظاهری بابیان اینکه دستگاه‌ها در زمینه حجاب وعفاف در دانشگاه‌ها و مدارس خوب ایفا نکردند، گفت: مسئولان فرهنگ وارشاد اسلامی در زمینه مد لباس و پوشش وجلوگیری ازتولید لباس‌هایی که به عفاف عمومی ضربه می‌زند موظف هستند نظارت داشته باشند و تولید کنندگان را تشویق به تولید لباس‌های مناسب با حجاب عمومی کنند.


دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان افزود: این موضوع این‌گونه نیست که صرفاً در دستگاه انتظامی باشد؛ بلکه همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضائی استان هم برای رعایت قانون در جامعه هماهنگ با همدیگر به صحنه آمدند.


او گفت: همه دستگاه‌های دولتی، بسیج وسپاه، ستاد امربه معروف ونهی از منکربا محوریت دادگستری و دادستانی استان اصفهان در طرح مبارزه با بی‌حجابی و بدپوششی و برای پیاده سازی عفت عمومی در جامعه در کنار پلیس هستند.


حجت‌الاسلام محسن مظاهری افزود: مردم جامعه نیز بیشتر موافق این کار هستند و تعداد اندکی هم که نسبت به این موضوع در فضای غبارآلود شناختی قرار گرفتند و در پوشش و حجاب آنها ضعف ایجاد شده با یک آگاهی دادن و مشاوره به لطف خدا آگاه می‌شوند و در این موضوع همکاری می‌کنند.


او  گفت: از لحظه آغاز طرح نیروی انتظامی بیشتر افراد نشان دادند که یا خودشان رعایت می‌کنند یا تذکرات را به‌خوبی می‌پذیرند و مراعات می‌کنند و دستگاه‌ها همه به‌خوبی پای‌کار آمدند.


دبیر ستاد امربه معروف اصفهان افزود: طبق قانون، وظیفه ستاد مطالبه‌گری و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است که با همکاری گروه‌های مردمی از آغاز سال جدید در ایام نوروز، فعالیت‌های فرهنگی خوبی در جامعه ایجاد کردیم و در حوزه تذکر لسانی نیز گروه‌های مردمی تذکر در شأن شهروندان ایرانی داده‌اند.


حجت‌الاسلام محسن مظاهری گفت: ستاد امر به معروف ونهی از منکر ۲۰ بازرس در دستگاه‌های حاکمیتی بر قوانین مربوط به حجاب وعفاف وفعالیت‌های فرهنگی در ادارات و بیش از ۲۰۰ نفر از نیرو‌های این ستاد مردم را به توصیه در رعایت حجاب وترویج فرهنگ حجاب وعفاف دعوت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • تحریم جدید برای ایران؛ فیک یا واقعی؟
  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف چه شد؟
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • پیگیری اختلال سامانه نسخه الکترونیک سلامت
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان