Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@04:32:32 GMT

متلک روس‌ها به وزیرخارجه ایران!

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۳۰۱

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی، نسبت به اظهارنظر وزیر امور خارجه ایران، واکنش نشان داد. ناطقان: میخائیل اولیانوف در توییتی نوشت:
« «به‌زودی»؛ کسی می‌داند این، در عمل به چه معناست؟»

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان، روز شنبه (اول آبان ۱۴۰۰) در اظهارنظری گفته بود: «به‌زودی مذاکرات ایران با ۴+۱ از سر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» منبع: ایسنا برچسب ها: میخائیل اولیانوف ، روسیه ، وزیر خارجه ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: میخائیل اولیانوف روسیه وزیر خارجه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد جالب وزیر امور خارجه مولداوی: بودجه دفاعی این کشور از رئال مادرید کم تر است!

وزیر امور خارجه مولداوی در انتقاد از کسری بودجه دفاعی این کشور، نام باشگاه رئال مادرید را به زبان آورد.

به گزارش طرفداری، وزیر خارجه کشور مولداوی به شیوه‌ای جالب از بودجه دفاعی این کشور انتقاد کرد.

مولداوی نزد اکثر هواداران رئال مادرید، نامی آشنا و خاطره‌انگیز است؛ چرا که دو سال پیش، کهکشانی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با شِریف تیراسپول، نماینده این کشور روبرو شدند و یکی از بازی‌ها را به شکلی باورنکردنی واگذار کردند. پیروزی شریف مقابل رئال مادرید پرافتخار، قطعاً ارزشمندترین برد تاریخ مولداوی در حیطه فوتبال باشگاهی است و تا سال‌ها و دهه‌ها در یاد مردمان این کشور نقش خواهد بست.

حال سوژه روز فوتبال اروپا به اظهار نظر جالب یکی از مقامات سیاسی مولداوی مربوط می‌شود. پوپسوی میهای، وزیر امور خارجه این کشور در گفت‌وگویی با شبکه RTVI، در انتقاد از وضعیت بودجه دفاعی مولداوی گفت: در بخش دفاعی اصلا اوضاع خوب نیست. بودجه دفاعی کشور ما از باشگاه رئال مادرید هم کم‌تر است! نه‌تنها رئال مادرید، بلکه شاید از باشگاه‌های کوچک‌تر از رئال هم بودجه کم‌تری داشته باشیم.

 یکی از خبرنگاران معروف کشور مولداوی نیز در تأیید سخنان وزیر امور خارجه، توییت زیر را منتشر کرد: پوپسوی میهای (وزیر امور خارجه مولداوی) راست می‌گوید. بودجه دفاعی کشور ما کم‌تر از رئال مادرید است، تقریباً یک‌چهارم! در مولداوی ما فقط می‌توانیم 100 میلیون یورو به حوزه دفاعی تخصیص دهیم، در حالی که رئال مادرید دو سال پیش حدود 350 میلیون یورو صرفاً برای خرید بازیکن در اختیار داشت.

مولداوی، کشوری کوچک در شرق اروپا با مساحت 34 هزار کیلومتر مربع و 3.1 میلیون نفر جمعیت است که در همسایگی اوکراین و رومانی قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصرف پارلمان مولداوی توسط مخالفان مولداوی 5 دیپلمات روس را اخراج کرد

دیگر خبرها

  • تاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران
  • تاکید سفیر پاکستان بر تعهد این کشور در گسترش روابط با ایران
  • وزیر خارجه اتریش: تمایلی برای پیوستن به ناتو نداریم
  • رایزنی سفیر جدید ایران در نیجر با وزیر امور خارجه
  • انتقاد جالب وزیر امور خارجه مولداوی: بودجه دفاعی این کشور از رئال مادرید کم تر است!
  • گفت‌وگوی اردن و آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه
  • روسیه به ارمنستان اخطار داد+ جزئیات
  • وین: ۹۵ درصد شرکت‌های غربی در روسیه فعال هستند
  • هشدار روسیه به ارمنستان درباره همراهی با غرب
  • اوضاع غزه محور گفت‌وگوی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه روسیه