Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-19@09:29:51 GMT

افزایش قیمت لوازم خانگی منتفی شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۳۳۳

افزایش قیمت لوازم خانگی منتفی شد

به گزارش جام جم آنلاین، محمدحسین رحیمی در گفتگو با فارس در مورد نوسان قیمت لوازم خانگی در بازار و افزایش قیمت برخی تولیدات داخلی لوازم خانگی، اظهار داشت: در حال حاضر بازار لوازم خانگی در آرامش خاصی به سر می‌برد و برخی تولیدکنندگان که قیمت محصولاتشان را افزایش داده بودند، قیمت‌ها را به حالت قبل برگردانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تغییر قیمت لوازم خانگی در بازار حدود یک تا 1.1 درصد بود که در سطح کلی ناچیز است. در عین حال، هیچ اتفاق مهمی در بازار لوازم خانگی نیفتاده است و کارخانه‌ها نیز در حال تولید و عرضه محصول به بازار هستند.

عضو هیأت مدیره اتحادیه لوازم خانگی با بیان اینکه در حال حاضر خریدار لوازم خانگی در بازار وجود دارد، ولی به اندازه قبل که کالاها ارزان بودند، فروش نداریم، افزود: طبیعی است که با افزایش قیمت لوازم خانگی، مصرف‌کنندگان رغبت کمتری به خرید لوازم خانگی نو داشته باشند. به عنوان مثال وقتی قیمت یک ماشین لباسشویی از 3 میلیون تومان به 5 میلیون تومان رسیده است، به اندازه قبل تقاضای خرید در بازار وجود ندارد.

به گفته رحیمی، در حال حاضر بیشتر خرید لوازم خانگی توسط زوج‌های جوان و به عنوان جهیزیه صورت می‌گیرد که 50 تا 60 درصد فروش بازار به این بخش اختصاص دارد و در این زمینه دو نهاد دولتی نیز جهت ارائه جهیزیه ارزان‌ قیمت به مردم اقداماتی را انجام داده‌اند.

وی توضیح داد: بخشی از لوازم خانگی موجود در بازار نیز همواره بابت جایگزینی محصولات فرسوده خریداری می‌شده که در حال حاضر به دلیل بالا بودن قیمت‌ها نسبت به قبل، مردم ابتدا به سراغ تعمیر وسایل معیوب خود می‌روند و پس از آن ممکن است برای خرید محصول جدید اقدام کنند.

عضو هیأت مدیره اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به ممنوعیت واردات لوازم خانگی به کشور از سه سال گذشته تاکنون، گفت: اگر کالای خارجی در بازار دیده می‌شود، در واقع کالای قاچاق است و محصولی به صورت رسمی به کشور وارد نمی‌شود.

رحیمی تأکید کرد: کالاهای داخلی به اندازه نیاز بازار عرضه می‌شوند و جلساتی به صورت مداوم بین فروشندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی و وزارت صنعت برگزار می‌شود تا بازار لوازم خانگی در آرامش باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای ارائه کارت اعتباری خرید لوازم خانگی اقدامی انجام شده است؟ نیز عنوان کرد: بحث جدیدی در این مورد مطرح نشده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی جهیزیه کالای قاچاق قیمت لوازم خانگی لوازم خانگی حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر لوازم خانگی ال جی در نمایندگی تخصصی آریابهکار

لوازم خانگی ال جی یکی از پر آوازه ترین و معتبرترین لوازم خانگی موجود در ایران و جهان می باشد که از طرفداران بیشماری برخوردار می باشد. - اخبار بازار -

این دسته از لوازم خانگی تنوع بسیار بالایی از لوازم خانه و آشپزخانه را در خود جای داده است که به جرات می توان گفت از لحاظ ساختار و کیفیت بی نظیر می باشند.

این دسته از لوازم خانگی در عین کیفیت بسیار بالا و ساختار قدرتمند، همانند دیگر لوازم برقی آشپزخانه با مشکلاتی روبرو می شوند که عملکرد و روال کاری آنها را با مشکل روبرو می نماید. از این پس مصرف کنندگان این برند باید در اولین فرصت و یا در کوتاه ترین بازه زمانی اقدام به برطرف سازی مشکلات ایجاد شده در دستگاه خود نمایند.

در راستای تعمیر لوازم خانگی ال جی شما باید به نمایندگی هایی مراجعه نمایید که از بورد تخصصی تعمیرات ال جی برخوردار باشند تا بتوانند تمامی مشکلات ایجاد شده را به صورت کامل و با کیفیت بالا برطرف نمایند. مراجعه به تعمیرگاه ها و مراکز فاقد اعتبار سبب تشدید خسارت های وارد شده به دستگاه شما شده و در صورت تعمیرات، عمر مفید دستگاه پایین آمده و شما در آینده ای نچندان دور ملزم به تعمیرات مجدد آن خواهید شد.

نمایندگی ها و مراکز متنوعی در سطح استان تهران دایر گشته اند که هر یک از آنها از اعتبار بسیار بالایی برخوردار می باشند و سالیان سال است که به صورت کاملا تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی ال جی در حال فعالیت می باشند.

آریابهکار یکی از نمایندگی های مرکزی و تخصصی تعمیر لوازم خانگی ال جی می باشد که در کنار سایر نمایندگی های مجاز و مرکزی، از اسم و آوازه بسیاری برخوردار است. این نمایندگی تعمیرات تمامی انواع و مدل های لوازم خانگی ال جی را انجام می دهد و بهترین سرویس ها و خدمات را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد.

آریابهکار به عنوان یک نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی ال جی، با سال‌ها تجربه و سابقه درخشان در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی ال جی، آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به متقاضیان عزیز و گرامی می‌باشد.

این مجموعه با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب و متخصص و استفاده از قطعات یدکی اصل و اورجینال، تعمیرات لوازم خانگی ال جی شما را در سریع‌ ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد. اگر قصد دارید با خدمات آریابهکار در راستای تعمیرات لوازم خانگی ال جی آشنا شوید، تا به انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

اگر از انواع لباسشویی ال جی استفاده می نمایید و هم اکنون با مشکلاتی در ماشین خود مواجه شده اید، باید بدانید که آریابهکار یکی از مراکزی می باشد که تعمیر ماشین لباسشویی ال جی  را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد. این نمایندگی با توجه به آنکه خود یکی از واردکنندگان اصلی قطعات لوازم خانگی ال جی می باشد، هیچ گونه محدودیتی در استفاده از قطعات ندارد و مشکلات را در بالاترین سطح ممکن برطرف می نماید.

آریابهکار در قبال قطعات استفاده شده در روال تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی، 7 روز تست رایگان و 90 روز ضمانت بی قید و شرط ارائه می نماید تا حس اطمینان و آرامش خاطر را در مخاطبان خود ایجاد نماید.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

ظرفشویی های ال جی به دلیل عدم نگهداری صحیح و استفاده های نادرست دچار آسیب می شوند و روند فعالیت آنها با مشکل روبرو می شود. این دسته از لوازم خانگی ال جی در صورت خرابی در یک بخش به خصوص آن، تقریبا بدون استفاده خواهد شد و یا در صورت امکان استفاده، کیفیت شستشو قبل را نخواهد داشت.

 

آریابهکار برای برطرف سازی مشکلات ایجاد شده و  تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی، از تعمیرکاران دوره دیده با سابقه کار بالا استفاده می نماید. دلیل استفاده از تعمیرکاران مجرب در این نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی، آشنایی کامل با مشکلات و نواقص ایجاد شده در ماشین های ظرفشویی ال جی می باشد.  این دسته از تعمیرکاران به خوبی دقیق ترین راهکار های برطرف سازی مشکلات ایجاد شده در دستگاه را می دانند و از بهترین روش برای برطرف سازی آنها استفاده می نماید. پس از پایان تعمیرات صورت گرفته بر روی ماشین ظرفشویی شما، ضمانت نامه صحت خدمات صورت گرفته را در اختیار شما قرار می دهند تا با آسودگی خاطر از ظرفشویی ال جی خود استفاده نمایید.

تعمیر یخچال ال جی در آریابهکار

یخچال های ال جی از سیستم عملکردی پیچیده و کاملا تخصصی برخوردار هستند و امکان تعمیرات آنها در هر مرکز و تعمیرگاهی وجود ندارد. با توجه به حساسیت بالایی قطعات به کار رفته در هر یک از انواع یخچال های ال جی، تنها باید روال برطرف سازی مشکلات را در مراکزی پیش ببرید که از برد تخصصی برخوردار بوده و اعتبار بالایی در این خصوص داشته باشند.

 

تعمیر یخچال ال جی  در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی آریابهکار به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن مشکلات یخچال خود را برطرف نمایید و تا مدت ها بدون هیچ دغدغه ای از آن استفاده کنید.

هزینه عیب یابی یخچال های ال جی در نمایندگی آریابهکار کاملا رایگان بوده و تنها در صورتی از شما هزینه ای دریافت می شود که تعمیراتی بر روی یخچال شما صورت گرفته باشد.

چرا تعمیرات لوازم خانگی ال جی را در آریابهکار انجام دهیم؟

آریابهکار یکی از معتبر ترین نمایندگی های فعال در زمینه تعمیر لوازم خانگی ال جی در تهران می باشد که از کامل ترین پکیج خدمات برخوردار است. این نمایندگی تمامی اقدامات مربوط به لوازم خانگی نظیر: سرویس، تعمیرات و خدمات پس از فروش را با بهترین و بالاترین آیتم های کیفیی انجام می دهد.

موارد گفته شده تنها برخی از دلایل مراجعه به آریابهکار برای تعمیرات لوازم خانگی می باشد که برای آگاهی از تمامی خدمات و سرویس های آن می توانید به آدرس رسمی این نمایندگی با نشانی https://ariabehkarco.com/   مراجعه نمایید و تمامی آنها را مورد بررسی قرار دهید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • تعمیر لوازم خانگی ال جی در نمایندگی تخصصی آریابهکار
  • افزایش قیمت برخی لوازم خانگی؛ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • قیمت برخی از شرکت‌های لوازم خانگی افزایش یافت/ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • برای خرید هر دسته از کالاها کجای بازار برویم؟ | راهنمای اصناف بازار تهران
  • هشدار به وزیر جهاد کشاورزی /قیمت برنج دوباره اوج می‌گیرد؟
  • توزیع ۳۵ قلم لوازم خانگی بین خانوار‌های نیازمند جرقویه علیا
  • بازار پررونق خودرو در شب عید/ مردم در گرانی بیشتر تمایل به خرید دارند!
  • عرضه ۲ میلیارد دلار لوازم خانگی قاچاق در کشور/ صادرات به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • دیگر هیچ خودرویی زیر ۴۰۰ میلیون نیست
  • خواب زمستانی بازار خودرو؛ دیگر هیچ خودرویی زیر ۴۰۰ میلیون نیست