Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، وقتی مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ با خبرشدند یک گروهی در قالب یک شرکت هرمی در یکی از مناطق تهران فعالیت گسترده ای را آغاز کردند بلافاصله پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از کارآگاهان پلیس برای دستگیری عوامل این شبکه هرمی راهی محل موردنظر شدند.

اطلاعات به دست آمده از آن حکایت داشت که اعضای این شرکت هرمی در یک واحد مسکونی به صورت مخفیانه درحال عملیات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب بود که کارآگاهان محل موردنظر را  به محاصره خود در آوردند و در عملیاتی غافگیرانه همه اعضای فعال در این شرکت را دستگیر کردند.

برخی از افراد دستگیر شده در همان بازجویی هایی اولیه اعتراف کردند که توسط برخی از افراد آشنا وارد این کار شده اند.حتی پدر یکی از افراد دستگیر به پلیس گفت: مدتی قبل یکی از دوستان پسرم تماس گرفت و گفت در تهران کار مناسبی پیدا کرده است. او مدعی بود که حدود 6 میلیون تومان درآمد ماهانه خواهی داشت . من هم که دیدیم موقعیت خوبی است پسرم را راهی کردم.

پیرمرد گفت: مدتی بعد پسرم تماس گرفت و اعلام کرد برای کار در شرکت باید60  تومان به عنوان پیش پرداخت قسط اولیه خودرو بدهم . من هم کشاورز بودم و این پول را نداشتم . با بدبختی این پول را از چند نفر قرض گرفتم و فرستادم اما حالا متوجه شدم که پای شرکت هرمی در میان است.

به این ترتیب متهمان پس از بازجویی برای رسیدگی بیشتر به اتهامات آنها تحویل مراجع قضایی شدند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیری مراجع قضایی اخبار حوادث پلیس آگاهی شرکت هرمی دستگیری متهمان زندانی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بهاره رهنما بازار آزاد همسر سپهر حیدری دنیا جهانبخت ریحانه پارسا قیمت دلار مهناز افشار سحر قریشی مهران غفوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه‌سوری

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری هفت نفر که اقدام به پرتاب کردن نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس در شب چهارشنبه‌سوری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر تهران در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شب چهارشنبه آخر سال در خیابان مستقر بودند که ناگهان از سوی هفت نفر که سوار بر موتور سیکلت بودند مورد حمله به وسیله نارنجک‌های دست‌ساز قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه یکی از نارنجک‌ها به کلاه ایمنی یکی از ماموران اصابت کرده و  باعث مجروحیت وی از ناحیه صورت و چشم شد، گفت: این مامور پلیس به سرعت برای مداوا به بیمارستان فارابی انتقال داده شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه هر هفت نفر بعد از ارتکاب این اقدام به سرعت با موتورسیکلت‌های خود از محل متواری شدند، گفت:‌ در همین راستا نیز اقدامات ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر برای دستگیری این افراد آغاز شد و آنان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی در نهایت هویت و مخفیگاه متهمان را در عرض کمتر از ۲۴ ساعت مورد شناسایی قرار دادند.  

قاسم پور با بیان اینکه هر هفت متهم پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: این افراد پس از دستگیری و انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود مبنی بر صدمه زدن به مامور قانون و توزیع و ساخت مواد منفجره  اعتراف کردند. همچنین مخفیگاه این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن چهار و نیم کیلوگرم مواد منفجره کشف و ضبط شد.

در همین زمینه بخوانید:‌

پرتاب نارنجک دستی به سوی ۳ مامور پلیس/ مصدومیت شدید یک مامور

وی با بیان اینکه برای هر هفت متهم پرونده‌ای تشکیل شده و آنان به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند، گفت: پنج نفر از این متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند و دو نفر دیگر نیز برای تحقیقات بیشتر تحت نظر قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه سوری
  • شیوه جدید کلاهبرداری با ساخت فیلم جعلی ضرب و جرح | انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران
  • انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران
  • انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران/ سرمایه‌گذاری با فیلم ساختگی گروگانگیری!
  • عاملان پرتاب نارنجک به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه سوری بازداشت شدند
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه‌سوری
  • انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت
  • بازداشت سرکرده ایرانی سایت‌های شرط‌بندی در ترکیه
  • بازداشت کارچاق‌کن طماع هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی