Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پنجشنبه سی‌ام مهر بود که رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر عنوان کرد که سردخانه بیمارستان شهدای خلیج فارس خراب است و از دستگاه‏‌های نظارتی و دادستان به عنوان مدعی العموم خواست به موضوع ورود کنند.

جعفر پورکبگانی گفت: دستگاه‎های نظارتی برای رسیدگی به وضعیت بیمارستان شهدای خلیج فارس زمان را از دست ندهند، چون تاکنون موارد متعددی در این بیمارستان اتفاق افتاده از جمله افت اکسیژن در موج پنجم کرونا که تعدادی از همشهریان خود را از دست دادیم و خرابی سردخانه این بیمارستان که بار دیگر دیروز(چهارشنبه) اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: باید به اموات مردم احترام گذاشت و هرگونه بی حرمتی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

اکنون روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر به این صحبت‌ها واکنش نشان داده و اعلام کرده است که طبق بررسی‌ها و مستندات موجود، در روز‌های اخیر هیچ‌گونه خرابی در سردخانه این مرکز وجود نداشته است ضمن اینکه در شهریور تعمیرات اساسی صورت گرفته است.

در جوابیه این مرکز آمده است: براساس گزارش بهداشت محیط بیمارستان دمای محیط سردخانه روزانه بررسی شده و همه روزه یک دمای استاندارد یخچالی ثبت شده است. همچنین شستشوی محیط به صورت روزانه و پس از تحویل جسد انجام می‌گیرد.

روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر عنوان کرده است: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ یک سامانه خنک کننده به علاوه فن ۵۰*۵۰ برای سردخانه خریداری شده است. در همین ماه، تعمیرات ساختمانی به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و تکمیل قفسه اجساد به مبلغ ۶۰ میلیون تومان صورت گرفته و سردکننده و فن به مبلغ ۱۵ میلیون تومان خریداری شده است.

بیشتر بخوانید

ماجرای سردخانه بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر چه بود؟

در این جوابیه نوشته شده است: این مرکز با وجود تمام کمبود‌های کشوری، تمام توان و تلاش خود را در شرایط همه‌گیری کووید۱۹ و در پنج موج  کرونا به کار گرفت تا بهترین خدمات به مردم استان ارائه شود و به طور قطع بحث فوت شده‌ها و نگهداری اجساد آن‌ها از اهمیت بسزایی برای این مرکز برخوردار است.

روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر اعلام کرده است: به تازگی سردخانه اجساد بیمارستان بهسازی شده است و با توجه به افزایش ظرفیت بیمارستان، پروژه ساخت سردخانه جدید نیز مورد موافقت قرار گرفته است.

این مرکز آموزشی درمانی بر آمادگی کامل برای پاسخگویی و دریافت پیشنهادها و انتقادها مبتنی برشواهد تاکید کرده و از شورای شهر بوشهر نیز درخواست کرده است که پیرو مکاتبات اداری این مرکز با شماره نامه‌های ۱۰۰۴۴ و ۱۰۰۴۷ مورخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، اقدام‌های لازم را برای عملیات بهسازی و زیباسازی میدان ورودی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر، جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب و بی‌خانمان اطراف بیمارستان و بهسازی خیابان‌های جلوی بیمارستان که در بارندگی‌ها محل تجمع آب می‌شود، انجام دهد.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردخانه بیمارستان شهدای خلیج فارس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر بیمارستان شهدای خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۷۵ هزار میلیارد تومان می‌شود

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با افزایش سرمایه ۵۳.۲ درصدی این شرکت از محل سود انباشته موافقت کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز (یکشنبه، ۲۷ اسفندماه) با حضور ۸۰.۵۴ درصد سهامداران، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معاونان و مدیران این گروه‌ در مرکز همایش‌های هتل ارم تهران برگزار شد.

پس از قرائت گزارش حسابرس در این مجمع، حسین پناهیان، معاون مالی و سرمایه‌گذاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مقدار افزایش سرمایه این شرکت را ۲۶ هزار و ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

در ادامه مجمع، بیشتر حاضران با این افزایش سرمایه از محل سود انباشته موافقت کردند.

سرمایه کنونی «فارس» ۴۸ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان است که با این افزایش سرمایه، به ۷۵ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۸ اسفند
  • افتتاح بازار گل و گیاه شادمان و فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس/ ۴جایگاه سوخت کوچک مقیاس به بهره‌برداری می‌رسد
  • هشدار قرمز مواج شدن غرب خلیج فارس
  • افزایش ارتفاع موج در خلیج‌ فارس و نوار ساحلی استان بوشهر
  • سرمایه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۷۵ هزار میلیارد تومان می‌شود
  • مشکلی برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌ها وجود ندارد
  • ناسا هم از نام «خلیج فارس» استفاده کرد+عکس
  • درج نام «خلیج فارس» در تصویر اکانت رسمی ناسا از زمین (عکس)
  • (عکس) تصویر اکانت رسمی ناسا با استفاده از نام «خلیج فارس»
  • ببینید | تعصب حسام نواب صفوی به خاک ایران و خلیج فارس