Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، در ایتالیا شهروندان این کشور علیه اجباری شدن گذرنامه بهداشتی، دست به تظاهرات زدند.

کمتر از دو ماه پیش نیز معترضان در ایتالیا در اعتراض به محدودیت‌ های جدید کرونایی در شهرهای میلان و تورین به خیابان‌ها آمدند و نارضایتی خود را از ممنوعیت‌ ها و ممنوعیت‌های اعلام شده از سوی دولت ابراز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراضات روز گذشته در ایتالیا بعد از آن صورت گرفت که دولت ایتالیا بار دیگر محدودیت ساعت کاری برای برخی مشاغل همچون رستوران‌ها را وضع کرد. نخست وزیر ایتالیا می‌گوید این تدابیر را در دستور کار قرار داده تا هم از شیوع بیشتر کرونا در کشور جلوگیری کند و هم زمینه برای سفر در تعطیلات سال نو میلادی برای مردم این کشور فراهم شود.

ایتالیا که از ابتدای شیوع کرونا در جهان در ماه‌های نخست، گوی سبقت را در موارد ابتلاء از دیگر کشورهای جهان ربوده بود، با اتخاذ تصمیماتی نظیر اجباری شدن ماسک و مراقبت نظام‌مند پلیس و نیز شهروندان، هم‌اینک نسبت به دیگر نقاط جهان بویژه کشورهای اروپایی شرایط بهتری را تجربه می‌کند.

هم‌اینک که تعداد مبتلایان در جهان به مرز ۳۵ میلیون نفر نزدیک شده و آمریکا و هند با بیش از ۷.۵ و نزدیک به ۶.۵ میلیون نفر مبتلا در صدر قرار دارند، ایتالیا با نزدیک به ۳۲۰ هزار مورد نوزدهمین کشور جهان و پنجمین کشور اروپایی از این حیث است.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی ایتالیا کرونا ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات در سئول در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه

شهر سئول، پایتخت کره جنوبی شاهد برگزاری تظاهراتی در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش ایسنا، ساکنان شهر سئول در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی تظاهراتی را برپا کرده و در آن ده‌ها فعال مشارکت داشتند.

براساس گزارش الجزیره، معترضان خواستار توقف تداوم تجاوزات رژیم اشغالگر علیه نوار غزه شدند.

آنها با در دست داشتن پرچم فلسطین شعارهایی را در محکومیت تداوم کشتار اشغالگران علیه فلسطینیان نوار غزه سردادند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک‌هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر ازسرگرفته شد.

طی این مدت حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه صورت‌گرفته و بیش از سی و یک هزار شهید و ده‌ها هزار مجروح بر جای گذاشته است.

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه بر اثر شدت حملات و بمباران روزافزون رژیم صهیونیستی، با گرسنگی و قحطی دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهترین مقاصد اروپایی برای تعطیلات
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • ایتالیا: اروپا به استراتژی روشن و متحد در برابر روسیه نیاز دارد
  • پاشیدن فاضلاب برای متفرق کردن تظاهرکنندگان در تل آویو
  • تظاهرات صهیونیست‌ها علیه کابینه نتانیاهو در تل‌آویو، قدس و حیفا
  • تظاهرات حامیان ملت فلسطین در سراسر جهان
  • بزرگترین انتخابات جهان برگزار می شود
  • هند بزرگترین انتخابات جهان را برگزار می کند
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید
  • تظاهرات در سئول در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه