Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@10:42:54 GMT

رئیسی میلاد پیامبر(ص) را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۳۶۶

رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد(ص) و هفته وحدت را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت. ناطقان: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این پیام ابراز امیدواری کرده است؛ در این ایام مسعود و مبارک، با الگوگیری از اسوه حسنه رسول‌ الله(ص) با تکیه بر مشترکات اسلامی و با اراده ما برادران ایمانی، گام‌های جدی‌تری برای ایجاد روابط پایدار و مستحکم در جهت اعتلای اسلام و ترویج سیره پیامبر رحمت(ص) برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا برچسب ها: رئیسی ، میلاد پیامبر ، تبریک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیسی میلاد پیامبر تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشینیان به پوتین تبریک گفت

دولت ارمنستان امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان انتخاب مجدد «ولادیمیر پوتین» به عنوان رئیس‌جمهور روسیه را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، همزمان با بروز تنش میان روسیه و ارمنستان، نخست‌وزیر این کشور پیروزی پوتین در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.

در پیام پاشینیان که روز سه‌شنبه در وب‌سایت دولت ارمنستان منتشر شد، آمده است: «ولادیمیر ولادیمیرویچ عزیز، لطفا تبریک مرا به مناسبت انتخاب مجدد خود به‌عنوان رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه بپذیرید. امیدوارم که گفت‌وگو در همه زمینه‌های مورد علاقه دوطرف به نفع مردم ارمنستان و روسیه توسعه یابد.»

براساس گزارش کمیسیون انتخابات روسیه، پس از شمارش ۱۰۰ درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، پوتین ۸۷.۲۸ درصد آرا را به دست آورد.

روز دوشنبه پیروزی پوتین در انتخابات روسیه قطعی شد و سران بسیاری از کشورها به او تبریک گفتند.

پیام تبریک پاشینیان در شرایطی منتشر شد که تنش‌ها میان مسکو و ایروان به‌ویژه بعد از آنکه کنترل قره‌باغ دوباره در اختیار جمهوری آذربایجان قرار گرفت، نمود بیشتری یافت.

ارمنستان و روسیه عضو «پیمان امنیت جمعی» هستند و ایروان بارها مسکو را به عدم حمایت از این کشور در مقابل باکو متهم کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاشینیان به پوتین تبریک گفت
  • رئیسی پیروزی پوتین را تبریک گفت
  • آیت الله رئیسی پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • رئیسی، پیروزی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیسی به ولادیمیر پوتین
  • رئیسی پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • پیام تبریک برای نوروز ۱۴۰۳/ جدیدترین پیام‌های تبریک نوروز 1403
  • تبریک ویژه کیم به پوتین برای پیروزی در انتخابات
  • پیام معاون اول رئیسی خطاب به فرماندهان کل ارتش و سپاه
  • پیام های تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه