Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون ترافیک خروجی از جاده های مازندران پرحجم است و پیش بینی می‌شود از بعدازظهر سنگین شود‌. - اخبار استانها -

سرهنگ یدالله جهان‌تاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری با بیان اینکه ترافیک جاده هراز در محدوده تونل سپاسد‌ به سمت تهران سنگین است و حدود 800 متر است و حرکتی است، اظهار داشت: ترافیک طول این جاده پرحجم و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ترافیک پرحجم و روان در جاده‌های کندوان، سوادکوه و کیاسر خبر داد و گفت: باتوجه به پایان یافتن تعطیلات و موج بازگشت مسافران از مازندران به دیگر استان‌ها، پیش‌بینی می‌شود که خروجی همه محورهای مازندران به سمت تهران، البرز و سمنان از بعدازظهر سنگین شود.

فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه تدابیر لازم برای خروج بار ترافیکی مازندران در بعدازظهر و امشب اندیشیده شده، افزود: از مسافرانی که عجله برای بازگشت ندارند، انتظار می‌رود که در صورت امکان سفر خود را صبح امروز انجام بدهند و یا به فردا موکول کنند.

جهان تاب شرایط جوی جاده های مازندران را نیمه ابری و آفتابی اعلام و تصریح کرد: سطح جاده های استان هم اکنون خشک است اما با اعلام هواشناسی از عصر امروز بارندگی خواهیم داشت.

ترافیک جاده‌های مازندران پرحجم و سنگین شدترافیک جاده‌های مازندران برای بعدازظهر پرحجم و سنگین پیش بینی می‌شودترافیک محور کرج -چالوس سنگین است

وی یادآور شد: طرح ممنوعیت ورود خودرو شهرهای با شرایط کرونایی قرمز و نارنجی به مازندران همچنان ممنوع است و رانندگان متخلف اعمال قانون می‌شوند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاده های مازندران ترافیک جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در جاده‌های سراسر کشور حاکی از آن است که درحال حاضر ترافیک در کسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های شنگلده و بایجان نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل گلشهر تا مهرشهر نیز پرحجم گزارش شده است، گفت: همچنین وضیت مشابه در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر و آزادراه تهران - ساوه حدفاصل بهمن آباد تا دهشاد وجود دارد.

در محور تهران – پاکدشت در محدوده خاتون آباد نیز ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین گفت: تردد در مسیر شمال به جنوب آزادراه شمال – تهران و محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است و این محور برای مدیریت بار ترافیک یک طرفه شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است و درحال حاضر مداخله جوی خاصی در جاده‌ها گزارش نشده است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

tags # نوروز سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • ترافیک در آزادراه‌های قزوین سنگین و پرحجم است
  • جاده چالوس باز شد اما... | این محور شمال یکطرفه است | ترافیک در جاده هراز
  • موج اول ترافیک نوروزی در راه های مازندران
  • جاده‌های شمال قفل شد/ ترافیک پرحجم در محورهای شمالی
  • جاده‌های شمال قفل شد
  • هشدار به مسافران نوروزی؛ جاده‌های شمال قفل شد |‌ جزئیات ترافیک در همه محورهای شمال کشور
  • ترافیک پرحجم در محورهای مازندران؛ جاده‌های شمال قفل شد
  • وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • جاده کندوان یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز