Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی امید با سفیر ایران در تاجیکستان دیدار و گفتگو کرد.

میرشاد ماجدی، عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته جوانان به همراه مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی امید، محمد محمدی، سرپرست تیم امید با محمد تقی صابری، سفیر ایران در تاجیکستان در محل سفارت ایران دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش طرفداری؛ صابری ضمن اعلام حمایت از تیم امید گفت:از هیچ تلاشی به منظور ایجاد شرایط مناسب و فراهم کردن امکانات برای تیم ملی امید دریغ نخواهیم کرد و مجموعه سفارت ایران آرزوی موفقیت برای این تیم در دیدارهای پیش رو را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار پیراهن تیم ملی به سفیر ایران و تاجیکستان از سوی ماجدی و مهدوی کیا و محمدی اهدا شد. همچنین صابری یادبودی را به سرمربی تیم امید اهدا کرد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد حامد لک خطاب به عبدالله ویسی: به شما مدیونم گواردیولا! خشم مورینیو بر سر بازیکنان رم: حتی در سری ب هم نمی توانید بازی کنید کریستیانو رونالدو: با بردن عناوین در منچستریونایتد، دهان منتقدانم را می‌بندم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سفیر ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران در مسکو با همتایان سعودی و لبنانی خود درباره غزه

سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با همتایان سعودی و لبنانی خود به صورت جداگانه دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با «عبدالرحمن بن سلیمان الاحمد» سفیر عربستان سعودی در مسکو، ملاقات و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین با اشاره به روابط رو به رشد بین تهران و ریاض، از توسعه و تعمیق روابط دوجانبه استقبال و آخرین تحولات منطقه ای به ویژه اوضاع دردناک مردم غزه ناشی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را مورد بحث قرار داده و بر ضرورت همکاری جهان اسلام برای مقابله با اقدامات وحشیانه رژیم اسرائیل، تأکید کردند.

رایزنی سفیر ایران در روسیه با همتای لبنانی خود

سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه همچنین با «شوقی بونصر» سفیر جمهوری لبنان در مسکو، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین در خصوص اوضاع داخلی لبنان و همچنین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله وضعیت اسفناک ناشی از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه و ضرورت اقدامات عملی در برابر این تجاوزات بحث و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در مسکو با همتایان سعودی و لبنانی خود رایزنی کرد
  • رایزنی سفیر ایران در مسکو با همتایان سعودی و لبنانی خود درباره غزه
  • تاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران
  • دیدار سفیر جدید ایران در نیجر با امیرعبداللهیان
  • رایزنی سفیر جدید ایران در نیجر با وزیر امور خارجه
  • سفیر جدید ایران در نیجر با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • رئیس مجلس پاکستان: خط لوله انتقال گاز از ایران برای پاکستان حائز اهمیت است
  • رایزنی سفیر ایران و رئیس پارلمان پاکستان درباره همکاری‌های مشترک
  • تاکید بر گشودن فصل جدید در روابط ایران و آذربایجان
  • اوضاع غزه محور گفت‌وگوی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه روسیه