Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این پیام ابراز امیدواری کرده است؛ در این ایام مسعود و مبارک، با الگوگیری از اسوه حسنه رسول‌ الله(ص) با تکیه بر مشترکات اسلامی و با اراده ما برادران ایمانی، گام‌های جدی‌تری برای ایجاد روابط پایدار و مستحکم در جهت اعتلای اسلام و ترویج سیره پیامبر رحمت(ص) برداریم./ ایسنا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیسی سران کشورهای اسلامی میلاد پیامبر اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد

رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، در بامداد دوشنبه با بدرقه معاون اول رئیس جمهور، معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از وزرا عازم اسلام‌آباد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این سفر پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با «شهباز شریف» دیدار و گفتگوی خصوصی خواهد داشت.

روسای دو دولت پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای اسناد همکاری میان مقامات دو کشور، در نشستی مطبوعاتی نتایج دیدارها و رایزنی‌های خود را تشریح می‌کنند.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و در روز دوم سفر، با حضور در برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی پاکستانی نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

کد خبر 746792

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • آیت‌الله رئیسی عازم لاهور، قلب فرهنگی پاکستان شد
  • کاشت نهال دوستی توسط رئیس جمهور در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • آیت الله رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • آیت الله رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از پاکستان پیام‌آور صلح و دوستی برای ۲ کشور است
  • پایتخت پاکستان، مزین به تصاویر رئیس جمهوری اسلامی ایران +عکس
  • آیت‌الله رئیسی فردا به پاکستان سفر می‌کند
  • رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو
  • بحرین میزبان نشست آینده سران اتحادیه عرب