Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@02:10:04 GMT

جشن میلاد پیامبر(ص) در بیرجند به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۳۸۱

جشن میلاد پیامبر(ص) در بیرجند به روایت تصویر

گروه استانها_ بزرگان اهل سنت خراسان جنوبی در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شدحضور یافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، در شب و روز میلاد پیامبر مهربانی خاتم المرسلین حضرت محمد مصطفی(ص) و رئیس مکتب شیعه امام جعفر صادق(ع) جای جای خراسان جنوبی غرق در شادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردمان کویرنشین خراسان جنوبی شیعه و اهل سنت در کنار یکدیگر زندگی می کنند و در جشنها و مراسمات یکدیکر حضور می یابند . در این استان وحدت و همدلی موج می زند و اهل سنت و شیعه با یکدیگر برابر و برادرند.

در هفته گذشته بود که تعدادی از مدیران به همراه امام جمعه بیرجند در آغاز هفته وحدت در مسجد النبی بیرجند حضور یافتند و در این مراسم که طبق روال هرساله در آغاز هفته وحدت برگزار می شود بار دیگر وحدت و اتحاد خود را به نمایش گذاشتند.

اما در شب میلاد پیامبر(ص ) و امام جعفر صادق (ص) مراسمی که بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مسجد امام حسین(ع) با حضور اقشار مختلف مردم و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد، تعدادی از بزرگان اهل سنت استان حضور یافتند تا در این شب با برکات فرخنده میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) را به یکدیگر تبریک بگویند و وحدت و همدلی خود را بار دیگر اثبات برسانند.

همچنین در شب میلاد پیامبر (ص) نشست تخصصی علمای اهل سنت و تشیع گرامیداشت هفته وحدت برگزار شد که در این مراسم استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان گفت: در خراسان جنوبی برادران اهل سنت و تشیع با احترام به یکدیگر زندگی می کنند و این استان را می توان الگوی موفق در موضوع وحدت در کشور دانست.

آیت الله طباطبایی با تاکید بر اینکه انروز حوزه های علمیه تشیع و اهل سنت باید منشا تربیت نیروهایی باشند که پایه گذار تمدن اسلامی با محوریت تحقق بخشیدن وحدت اسلامی باشند افزود: وحدت در بین جوامع اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است و هرگاه امت اسلامی در موضوعی متحدشوند دشمنان از ما خوف داشتند و از ما شکست می خوردند.

نماهنگ شنیدنی "مادر هستی"، شعری در مدح مادر پیامبر اسلام (ص)ویژه‌برنامه‌های میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) در حرم عبدالعظیم برگزار می‌شود

انتهای پیام/254/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جعفر صادق خراسان جنوبی میلاد پیامبر اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه دشمنان در انتخابات شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی بعد از ظهر دوشنبه در نشست صمیمانه با کارکنان حوزه نمایندگی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تبریک در پی انتصاب آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری به عنوان نماینده منتخب مجلس خبرگان رهبری از استان تهران گفت: استان بوشهر در زمینه‌های علمی، معنوی و انرژی از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه پروژه شوم دشمنان در زمان انتخابات با شکست مواجه شد اذعان کرد: دشمنان کشور علیرغم اقدامات متعدد در زمینه‌های مختلف به خصوص در حوزه رسانه و جنگ شناختی تلاش می‌کردند امید را در جامعه کمرنگ کرده و مردم را نسبت به حضور در انتخابات منع کنند اما همانند همیشه این نقشه شوم آنها نیز با شکستی عظیم مواجه شد و با حضور حداکثری خود حماسه‌ای جدید را در تاریخ انتخابات کشور به ثبت رساندند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات حوزه نمایندگی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: تعاملات گسترده با حوزه‌های مختلف سپاه استان، افزایش سطح ارتباطات، برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی سربازان، آموزش سربازان در دوره تربیت تعالی و افتتاح قرارگاه جهاد تبیین برخی از اقدامات این حوزه محسوب می‌شود.

کد خبر 6058241

دیگر خبرها

  • سادگی و یکرنگی زینت سفره‌های افطاری مسجد امام صادق (ع)
  • نقشه دشمنان در انتخابات شکست خورد
  • ۸ جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برگزار شد
  • تأیید صحت انتخابات در ۴ حوزه انتخابیه خراسان جنوبی
  • اعزام ۱۱ کاروان خراسان جنوبی به حج تمتع ۱۴۰۳
  • راهی شدن اسکواش بازان شهرستان بیرجند به اردوی تیم ملی
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • پخت ۶۵۰ هزار پُرس غذا برای نیازمندان خراسان جنوبی
  • افتتاح اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه هلال احمر خراسان جنوبی
  • بیمارستان رازی به دستگاه اسپکت مجهز شد