Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری پیشین جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص)، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‏به اوج رساندن زیبایی‌های اخلاقی، هدف اصلی پیامبر(ص) بود. عفو فراگیر او، عامل فتح پایدار و رحمت گسترده‌اش موجب جذب حتی مخالفان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیین او، قدرت در خدمت ‎اخلاق بود نه آن‌که اخلاق و دین، ‎نردبان قدرت شوند.

‏در نگاه پیامبر، هدف وسیله را توجیه نمی‌کرد؛ عدالت‌خواهی مجوز سلب آزادی نبود و ادعای حق‌طلبی، راه تندخوئی و قانون‌شکنی را نمی‌گشود. او که در برابر ستمگران شجاعانه به جهاد می‌ایستاد، همواره در برابر حقوق مردم، سر تواضع فرو می‌آورد.

مدعیان اسلامیت را با ترازوی اخلاق باید سنجید.

‏نظام اسلامی ما، در هر گام باید جلوه درخشان‌تری از اخلاق محمدی(ص) را به جهانیان نشان دهد. امسال و هر سال، ‎میلاد پیامبر(ص) را با بهره‌ای نو از اخلاق جشن بگیریم.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم حسن روحانی میلاد پیامبر پیام توییتری اخلاق محمدی ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت جهادی رزمندگان سبب ناکامی دشمن در جنگ ۸ ساله شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد ذوالقدر در همایش دست اندرکاران کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزارشهید استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری این یادواره گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی جنگ هشت ساله را رقم زد، جنگی که در آن به پیروزی نرسید چرا که رزمندگان بزرگی در آن حضور داشتند و عرصه را مدیریت کردند.

وی یادآور شد: در چنین جنگ‌هایی به طور معمول شجاع‌ترین و با گذشت ترین انسان‌ها به میدان می آیند و جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس ۱۹۰ هزار جوانی که هر کدام توانایی مدیریت یک دولت و کشور را داشتند را از دست داد.

کد خبر 6056868

دیگر خبرها

  • مسئولین در برابر تبعیض بین اقشار پاسخ‌گو باشند
  • رسانه‌ها در بیان مشکلات و چالش‌ها اخلاق و انصاف را رعایت کنند
  • پوتین: کاخ سفید از تمام منابعش برای سرکوب ترامپ استفاده می‌کند
  • ناراحتی سیمئونه: با این وضع نمی‌شود ادامه داد
  • انسدادهای مرزهای جمهوری اسلامی ایران شروع شده است
  • اولویت مقاومت بر گفت‌وگو در مسئله غزه | اقامه گفتگو از مسیر قدرت ما می‌گذرد
  • آیا پوتین بر مسند قدرت باقی می‌ماند؟
  • پدافندهوایی کشور از قدرت‌های برتر در سطح منطقه است
  • مدیریت جهادی رزمندگان سبب ناکامی دشمن در جنگ ۸ ساله شد
  • اراده مبارزه با فساد در جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته است | باید به مبارزه سازمان‌یافته با فساد برسیم