Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@04:07:31 GMT

ترافیک محور هراز به سمت پایتخت سنگین است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۳۹۱

ترافیک محور هراز به سمت پایتخت سنگین است

سید محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طبق تصاویر دریافتی از سامانه‌های هوشمند و گزارش راهداران، ترافیک در محور هراز محدوده سه راهی چلاو مسیر شمال به جنوب سنگین است، افزود: تردد در دیگر محورهای استان به صورت عادی و روان جریان دارد.

وی اظهار داشت: همچنین از نظر شرایط جوی هیچ گونه مداخلات جوی در استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5334698

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری مازندران تردد وسایل نقلیه محسن هاشمی ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا گرگان سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های شمال قفل شد

 
به گزارش تابناک،‌ سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی به مازندران اظهار داشت: به منظور تخلیه بار ترافیکی رفت و آمد وسایل نقلیه از جاده چالوس مسیر شمال به جنوب و در مسیر آزادراه تهران ـ شمال مسیر شمال به جنوب ممنوع شده است.

وی افزود: هم اکنون وضعیت ترافیکی در محور کندوان پرحجم و سنگین بوده و جاده از جنوب به شمال یکطرفه است.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه هم اکنون ترافیک در جاده چالوس پرحجم است خاطرنشان کرد در محور هراز نیز در محدوده لاسم، پل تکاور، آب اسک دررمسیر تهران به آمل شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی افزود: در محور سوادکوه نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در هر دو محور رفت و برگشت گزارش شده ولی در محور کیاسر شاهد ترافیک عادی و روان هستیم.

وی با توصیه به مسافران گفت: رانندگان با توجه به اینکه ترافیک نوروزی آغاز شده است از شتاب در جاده بپرهیزند و با سرعت مطمئن در جاده حرکت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: رانندگان از تخلفات حادثه‌ساز در محورهای پر ترافیک پرهیز کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

جهان تاب ادامه داد: اگر در حین ارتکاب به جرائم راهنمایی و رانندگی خودرو به پارکینگ منتقل شود آزادسازی خودرو تا بعد نوروز زمان می‌برد گفت: امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین سهم بسزایی در کاهش تصادفات نوروزی داشته باشند.

او از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • جاده‌های شمال قفل شد
  • محور مرزن‌آباد به تهران به علت ترافیک سنگین مسدود شد
  • هواشناسی جاده هراز؛ اگر شمال می‌روید حتما بخوانید
  • وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • جاده کندوان یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز / چالوس و آزادراه تهران - شمال همچنان یکطرفه
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران - شمال؛ همچنان یکطرفه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز
  • ترافیک در کندوان و هراز نیمه سنگین است
  • ترافیک‌نیمه سنگین در اکثر معابر پایتخت