Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@06:30:36 GMT

مانتو شیک نگین صدق گویا و خواهرش + عکس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۳۹۶

نگین صدق گویا یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام نگین صدق گویا است. نگین صدق گویا هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از نگین صدق گویا را ملاحظه می‌کنید.

 

بیوگرافی نگین صدق گویا

نگین صدق گویا متولد 8 اسفند ماه سال 1342 در تهران یکی از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دارای مدرک کارشناسی علوم اقتصادی گرایش نظری از دانشگاه الزهرا می باشد. او خواهر شیرین بینا (بازیگر) می باشد.

دو خواهر بازیگر در یک قاب نگین صدق گویا مجرد است خانوم نگین گویا، زندگی مجردی را به زندگی مشترک ترجیح داده و همچنان از انتخابی که کرده راضی است این بازیگر بر این باور است که از ترس تنها ماندن در دوران پیری، حاضر نیست زندگی امروزش را که از آن لذت می برد، تغییر دهد و وارد راه دیگری شود چون برای هیچ کس معلوم نشده که تا چه سنی زنده است.شما به عنوان یک فرد مجرد تنظیم تمام کارها و برنامه ریزی های تان فقط وابسته به خودتان می شود؛ اینکه چه ساعتی بخوابید، کی بیدار شوید، مهمانی بروید یا نروید، سفر کنید یا در خانه بمانید و... و بر مبنای شغلی که دارید، برنامه ریزی می کنید که چه کارهایی انجام دهید تا از انجام آنها لذت ببرید و این برای من همیشه خیلی مهم بوده. مثلا من خیلی اهل سفر هستم و یک دفعه هوس می کنم دو، سه هفته ای از تهران دور شوم و به سفر بروم. از آنجایی که خودم به تنهایی باید زمانم را تنظیم کنم فردای آن روز بلیت تهیه می کنم و چند روزی به سفر می روم. این اتفاق در حالی می افتد که اگر متاهل بودم و بچه داشتم، باید زمانم را با تمام افراد خانواده هماهنگ می کردم و اگر همسرم هم می توانست کارش را چند روزی تعطیل کند، فرزندم هم مدرسه نداشت و... با هم به سفر برویم. حال فکر کنید من که عاشق سفر هستم اگر هر دفعه هوای آن به سرم می زد، باید این روند را طی می کردم چقدر برایم سخت بود. نگین صدق گویا در لباس عروس + عکس خواهر نگین صدق گویا شیرین بینا (زاده 29 مرداد1343)با نام اصلی شیرین صدق گویا بازیگر زن تاتر، سینما و تلویزیون است. بینا نام خانوادگی همسر اوست که وی این نام را به عنوان نام هنری خود انتخاب نموده است، بازیگر زن ایرانی است که از سال 1372 با بازی در فیلم تیک تاک فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد خواهران سینمای ایران در سالن زیبایی + عکس

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نگین صدق گویا نگین صدق گویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر

تصویری از دیدار مریم شیرازی بازیگر با دوست دوران مدرسه اش مونا فرخ آذری همسر علی دایی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

دیگر خبرها

  • ماجرای بازیگر شدن احسان روزبهانی + فیلم
  • ویدیو/ خانه امین‌التجار، نگین چشم‌نواز سپاهان
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (29 اسفند)
  • تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر
  • تصاویر| نقش جهان؛ نگین میراث جهانی یونسکو در قلب اصفهان
  • اجرای آسفالت معابر روستای اسدآباد انگوری بخش نگین کویر
  • سلطانیه نگین فیروزه‌ای بر رکاب تاریخ
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (28 اسفند)
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (27 اسفند)