Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ممنوعیت ورود کارکنان، اساتید و دانشجویان واکسینه نشده به دانشگاه‌ها گفت: اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها فقط با ارائه کارت واکسن مجاز به ورود به دانشگاه خواهند بود و همه باید واکسینه شده باشند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که واکسینه نشده باشند نمی‌توانند در دانشگاه حضور یافته و از کلاس درس به صورت حضوری استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی وزیر علوم درباره آخرین آمار واکسیناسیون اساتید و دانشجویان افزود: آمار واکسیناسیون دانشجویان و اساتید در حال جمع آوری است ولی هنوز این آمار تکمیل نشده است.

وی افزود: بر اساس آخرین آماری که از دانشگاه‌ها به دست آمده بالای ۶۰ درصد دانشجویان و بالای ۹۰ درصد اساتید واکسینه شده‌اند.

به گزارش مهر، سازمان استخدامی کشور به تمامی مجموعه‌ها ابلاغ کرده است که کارمندانی که واکسن نزده‌اند از اول آبان ماه سال ۱۴۰۰ حق حضور در محل کار را ندارند. برخی از دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه خوارزمی نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است، از اول آبان ماه ۱۴۰۰ دورکاری لغو است و حضور کلیه کارکنان اداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامیست.

همه کارکنان مکلف به دریافت کارت واکسن بوده و حضور کارکنان اداری در دانشگاه فقط با ارائه کارت واکسن (حداقل یک دوز) امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 5334510 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاکی صدیق دانشگاه های ایران واکسیناسیون واکسیناسیون دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی حکم انتصاب دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی آزمون کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد ثبت نام دانشجویان واکسیناسیون دانشجویان شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی محمد مهدی طهرانچی سازمان سنجش دانشگاه ها کارت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبولی یک هزار و ۳۳۳ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رییس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه بیش از ۵۰ هزار نفر، در سال تحصیلی جاری در دانشگاه‌های پیام نور کشور قبول شده اند، گفت: از این شمار یک هزار و ۳۳۳ نفر سهیمه استان همدان بوده است.
علی حسین محمدظاهری با اشاره به اینکه این دانشجویان در ۴۳ کد رشته مشغول به تحصیل خواهند شد، افزود: کمترین دانشجو مربوط به مرکز فامنین است.
او با بیان اینکه دانشجویان از ۲۶ اسفند با مراجعه به سایت این دانشگاه می‌توانند ثبت نام غیرحضوری خود را انجام دهند گفت: ۹ هزار نفر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۰۰ دانشجوی اصفهان در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها»
  • مناظره برای واکاوی ذهنیت «اخراج اساتید»/ لیست رسانه‌ای ۲۵ استاد اخراجی بی‌اعتبار شد
  • ۹ اپیزود از مناظره برای واکاوی ذهنیت «اخراج اساتید»/ لیست رسانه‌ای ۲۵ استاد اخراجی بی‌اعتبار شد
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • وضعیت آبگرفتگی اهواز در ایام بارندگی قابل قبول نیست
  • قبولی یک هزار و ۳۳۳ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • آشنایی استادان و دانشجویان قرقیزستانی با فرهنگ ایرانی
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد ابهر موفق‌ترین کانون استان زنجان شد
  • ممنوعیت ورود خودرو و موتورسیکلت در پارک جنگلی النگدره گرگان / خاطر طبیعت آسوده شد
  • برگزاری مناظره میان رئیس دانشگاه تهران و اساتید اخراجی قطعی شد