Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@10:17:05 GMT

اعلام جزئیات پیشنهاد جدید لیون به آزمون

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۴۱۸

اعلام جزئیات پیشنهاد جدید لیون به آزمون

رسانه مطرح ورزشی روسیه درباره پیشنهاد جدید تیم لیون فرانسه به مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ خبری منتشر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، لیون فرانسه آماده است تا به سردار آزمون قراردادی 4 ساله به ارزش 7 تا 8 میلیون یورو ارائه کند. قرارداد کنونی سردار آزمون با زنیت سن‌پترزبورگ تابستان سال آینده میلادی به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون در فصل جاری 13 بازی برای زنیت انجام داد که حاصلش 6 گل و یک پاس بوده است.

آزمون: یوونتوس شانس گلزنی زیادی نداشت/ دلیل گل نزدن زنیت را از سرمربی بپرسید

 

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: معنای واقعی مختصر و مفید

 بعد از جدایی ژوزه مورینیو از رم و روی کار آمدن دنیله ده‌روسی شکل استفاده از سردار آزمون در ترکیب این تیم تغییر کرده است. در زمان مورینیو هر وقت که تیم او عقب می‌افتاد آزمون به زمین می‌آمد و اتفاقاً در اکثر موارد نیز تاثیرگذار ظاهر می‌شد.

به گزارش ورزش سه، سرمربی ایتالیایی رم شکل استفاده از سردار را تغییر داده است. ده‌روسی اغلب از سیستم چرخشی بین سردار و روملو لوکاکو استفاده می‌کند. از طرفی مهاجم ایرانی نیز به خوبی پاسخ اعتماد او را در بازی‌های اخیر داده است.

رم در حالی امشب به مصاف ساسولو رفت که روملو لوکاکو در ترکیب اولیه قرار گرفته بود اما در اواخر نیمه دوم بود که سردار آزمون وارد زمین شد. سردار اگرچه مدت کوتاهی در زمین حضور داشت اما در همین زمان اندک موفق شد عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. او با همان شگرد همیشگی چند خطا از بازیکنان حریف گرفت و به خوبی در حفظ توپ به تیم ده‌روسی کمک کرد تا در حفظ پیروزی تک گله و مهم رم نقش قابل توجهی ایفا کرده باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: معنای واقعی مختصر و مفید
  • پاسخ مسکو به پیشنهاد آتش‌بس در اوکراین طی بازی‌های المپیک
  • پاسخ زاخارووا به پیشنهاد آتش‌بس ماکرون
  • زاخارووا: ماکرون از حمایت از تروریسم دست بردارد
  • عکس| دلداری باشگاه رم به گل مردود سردار آزمون
  • واکنش جالب باشگاه رم به سوپرگل سردار آزمون
  • تداوم غیبت لوکاکو؛ سردار آزمون مقابل ساسولو به میدان می‌رود
  • دلداری «رم» به سردار آزمون
  • دلداری «رم» به سردار آزمون/ تو یک گل زیبا زدی!
  • واکنش صفحه رسمی آاس رم به سوپرگل مردود شده سردار آزمون مقابل برایتون / فیلم