Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: امکان سفارش تک جلدی کتاب های درسی برای معلمان و دانش آموزان استان از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش فراهم شده است.    زارع پور افزود: به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان و معلمان تمامی پایه های دوره های مختلف تحصیلی استان به کتاب های درسی مورد نظر خود بخش توزیع تک جلدی سامانه ملی فروش و توزیع مواد آموزشی از دوشنبه سوم آبان ماه ۱۴۰۰ فعال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    او بیان کرد: دانش آموزان و معلمان این استان می توانند با مراجعه به بخش تک جلدی سامانه ملی irtextbook.ir اقدام به سفارش کتاب های درسی مورد نظر خود کنند.    زارع پور ادامه داد: کتاب های درسی سفارش شده معلمان و دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از طریق پست برای آنان ارسال می شود.    مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: فایل پی.دی.اف کتاب های درسی تمامی پایه های مقاطع مختلف تحصیلی به صورت رایگان از طریق پایگاه کتاب درسی به  نشانی اینترنتی chap.sch.ir قابل دریافت است.    ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.  انتهای پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش کتاب درسی کتاب های درسی دانش آموزان تک جلدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ایمان و امید در دانش آموزان اعتمادسازی می‌خواهد

فرشته حشمتیان مشاور وزیر آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و امید در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: اردوهای راهیان پیشرفت و امید هدفمند است. این اردوها برخاسته از باورهای برنامه ریزان و شرکت کنندگان است. این اردو آخرین اردو راهیان پیشرفت و امید در سال ۱۴۰۲ ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان با حمایت بسیج دانش آموزی و استعدادهای درخشان کشور است.

وی افزود: مقام معظم رهبری به امید و ایمان تاکید دارند. دانش آموزان ذات پاکی دارند. زمینه ایمان آن‌ها قابل تحسین است. در ایجاد ایمان و امید در آن‌ها باید اعتماد سازی کرد. اعتماد سازی دانش آموزان توأم با دیدن اقدامات است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش و رییس ستاد روایت پیشرفت این وزارت‌خانه در ادامه سخنان خود گفت: دانش آموزان در این اردوها الگوی خود را پیدا می‌کنند. الگوهایی که در ساخت تجهیزات نخبه و نقش آفرین بوده‌اند و نقش آفرینی آن‌ها باعث قله نشینی ایران شده است.

وی ادامه داد: دانش آموزان بعد از برگشتن از اردوها باید روایت‌گری کنند. با این روایت گری آن‌ها باید برای دیگران شور و اشتیاق و ذوق ایجاد شود تا بیایند و ببینند. ستاد روایت پیشرفت در همه دستگاه‌ها شکل گرفته است، در آموزش و پرورش هم دبیرخانه این ستاد نیز به وجود آمده و فعال است. تربیت راویان پیشرفت یکی از مأموریت‌های ما در این سازمان است. بعضی از دانش آموزان که آمده‌اند استعداد این را دارند که مربی پیشرفت بشوند، تأثیرگذار باشند و روایت کنند.

حشمتیان در پایان گفت: دانش آموزان می‌توانند نمایشگاه‌های پیشرفت را برگزار کنند. دانش آموزان باید دیده بشوند، به نظرات آن‌ها توجه شود. ما می‌توانیم به سمت قله برویم و ایده‌های بهتری را کشف کنیم.

کد خبر 6054940 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست
  • تکالیف مهارت محور جایگزین پیک نوروزی دانش‌آموزان می‌شود
  • ایجاد ایمان و امید در دانش آموزان اعتمادسازی می‌خواهد
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی
  • کتب درسی دانش‌آموزان، عامل تعیین کننده‌ پیوند نسل جوان با شهدا است
  • قدردانی دانش آموزان رامسری از شهرداری این شهرستان
  • در نظر گرفتن پیوست فرهنگی برای هر کتاب درسی / تشکیل ۱۰۰ هزار گروه جهاد تبیین در سال آینده
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید
  • خیالتان راحت؛ دانش‌آموزان برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانند