Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@10:56:24 GMT

با لئو مسی- رونالدوی این ال کلاسیکو آشنا شوید!

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۴۲۸

با لئو مسی- رونالدوی این ال کلاسیکو آشنا شوید!

آنسو فاتی از بارسلونا و وینیسیوس جونیور از رئال مادرید، چهره های ویژه ال کلاسیکوی امروز خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، در سال های گذشته شاهد مقایسه های بی پایانی میان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بوده ایم و حتی وقتی ستاره پرتغالی ها از لالیگا به یوونتوس نقل مکان کرد نیز چنین بحث هایی ادامه یافت. جای خالی این دو بازیکن بزرگ و محبوب هرگز پر نمی شود، اما حالا وقت آن است که به آینده نگاه کرده و روی استعدادهای جدید، هیجان انگیز و جوان ال کلاسیکو تمرکز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آنسو فاتی از بارسلونا و وینیسیوس از رئال مادرید، ستاره های جدید بزرگترین بازی لالیگا لقب گرفته اند و این دو بازیکن جوان قرار است امروز در استادیوم نوکمپ به مصاف هم بروند. وینیسیوس که اخیرا موفق به گلزنی برابر شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا نیز شد، در این فصل 5 گل دیگر در لالیگا سانتاندر به ثمر رسانده و در 11 بازی در همه رقابت ها هفت بار نام خود را در فهرست گلزنان رئال مادرید جای داده است.

 

 

آنسو فاتی نیز که در این فصل فقط 94 دقیقه بازی کرده و اخیر واجد شرایط حضور در میدان شده، در همین مدت نیز دو بار موفق به گلزنی شده تا نشان دهد می توان در دیدار حساس مقابل رئال مادرید رویش حساب باز کرد.

 

این بازیکن ملی پوش و 18 ساله اسپانیایی پس از تقریبا یک سال غیبت به دلیل مصدومیت تلخ زانوی چپ و تحمل چهار عمل جراحی، پنج هفته پیش به تیم ترکیب و از آن زمان بهترین بازیکن بارسا لقب گرفته است. آنسو فاتی تنها 10 دقیقه پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی در اولین بازی خود مقابل لوانته گلزنی کرد و در جریان پیروزی یکشنبه گذشته مقابل والنسیا نیز موفق به زدن گل اول شد.

 

 

چند روز قبل قرارداد آنسو فاتی تا سال 2027 تمدید شد و بند آزادسازی 1.17 میلیارد دلاری در این قرارداد گنجانده شده که بیانگر اهمیت آنسو فاتی در پروژه بازگشت بارسلونا پس از جدایی لیونل مسی است. اهدای شماره 10 به این بازیکن موید آن است که مدیران بارسلونا حساب ویژه ای روی آنسو فاتی در سال های پیش رو باز کرده اند. آنسو فاتی تا همینجا نیز جوان ترین گلزن لیگ قهرمانان گل زده و گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا را نیز از آن خود کرده است.

 

وینیسیوس زیر نظر کارلو آنچلوتی در حال شکوفایی است و در این فصل بیشتر از کل 49 بازی در فصل گذشته گلزنی کرده است. وینیسیوس همچنین درصد موفقیت ارسال پاس کمی بهتری (84.3 درصد) نسبت به فاتی (78.7 درصد) دارد و این نشان می دهد او گزینه های بهتری را در منظطقه هجومی حریف را انتخاب می کند.

 

 

سال گذشته بسیاری انتقادات فراوانی به وینیسیوس بابت از دست دادن فرصت های مسلم گلزنی می کردند، اما این نقیصه در فصل جاری تا حد زیادی برطرف شده و این بازیکن برزیلی به خوبی در موقعیت های حساس تمرکز خود را حفط کرده و دروازه تیم های رقیب را باز می کند.

 

به هر حال هر چقدر هم تلخ، دوران فوق العاده و طولانی مدت درخشش لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در ال کلاسیکو تمام شده و قرار است در سال های پیش رو شاهد آنسو فاتی از بارسلونا و وینیسیوس از رئال مادرید در این دیدار همیشه مهم و حساس باشیم.

آنسو فاتی لیونل مسی وینیسیوس جونیور پاری سن ژرمن رئال مادرید منچستر یونایتد بارسلونا کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنسو فاتی لیونل مسی وینیسیوس جونیور پاری سن ژرمن رئال مادرید منچستر یونایتد بارسلونا کریستیانو رونالدو رئال مادرید آنسو فاتی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوساسونا ۲ - ۴ رئال مادرید/ وینیسیوس جواب توهین را با دبل داد + فیلم

تیم رئال مادرید در چارچوب هفته بیست و نهم لالیگای اسپانیا مهمان تیم اوساسونا بود که با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

رئال مادرید که در این بازی، جود بلینگام را به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی برابر والنسیا در اختیار نداشت با دبل وینیسیوس جونیور و گل‌های کارواخال و براهیم دیاز حریف را شکست داد تا ۷۲ امتیازی شود و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم‌تر کند. وینیسیوس ستاره برزیلی پیش از بازی مورد توهین‌های نژادپرستانه هواداران حریف قرار گرفته بود و با این دو گل جواب این توهین ها را داد.

آنته بودیمیر (۷)، ایکر مونوز (۱+۹۰) هم گل‌های اوساسونا را به ثمر رساندند. آنها با ۳۶ امتیاز در رتبه دهم باقی ماندند.

در دیگر بازی امروز لالیگا، مایورکا با یک گل گرانادا را از پیش رو برداشت تا وضعیت گرانادا در رتبه نوزدهم وخیم‌تر شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • وینیسیوس برای اسپانیا خط و نشان کشید
  • بی‌نتیجه: شکایت رئال به هیچ جایی نمی‌رسد
  • سقوط بلینگام: او دیگر شماره یک رئال نیست
  • شکایت رئال از داور معروف
  • ما از حالا منتظر ال‌کلاسیکو هستیم
  • وینیسیوس، ۷۷ گل، ۴۲ کارت زرد
  • اوساسونا ۲ - ۴ رئال مادرید/ وینیسیوس جواب توهین را با دبل داد + فیلم
  • گل دوم وینیسیوس جونیور به اوساسونا (اوساسونا 1-4 رئال مادرید)
  • گل وینیسیوس جونیور به اوساسونا (اوساسونا 0-1 رئال مادرید)
  • حمله جدی رئالی‌ها به اتلتیکو و بارسا