Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفسنجانی ها نیز خواهان در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی هستند.

علی علیزاده درباره مخالفت سازمان لیگ فوتبال با واگذاری تبلغات محیطی به باشگاه‌ها اظهار داشت:

وقتی باشگاه‌های لیگ برتری توانمندی درآمدزایی از تبلیغات محیطی را دارند چرا باید این اختیار از آن‌ها سلب شود؟ طبیعتاً باشگاه مس رفسنجان این پتانسیل را اختیار دارد تا از محل تبلیغات محیطی بتواند درآمد قابل‌توجهی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان؛ وی افزود:

سال گذشته مبالغی از سوی سازمان لیگ به حساب باشگاه مس رفسنجان بابت درآمد ناشی از تبلیغات محیطی واریز شد، اما اگر به‌صورت منطقی و در نظر گرفتن شاخصه‌های اقتصادی این مبالغ ارزیابی شود طبیعتاً برند باشگاه مس رفسنجان قابلیت‌های به‌مراتب بیشتری از این ارقام را دارد. ازاین‌رو با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده میان مدیران باشگاه از سازمان لیگ درخواست کردیم امتیاز بهره‌برداری از تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی در رقابت‌های لیگ برتر و حذفی را به خودمان واگذار کنند.

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد:

باشگاه‌های لیگ برتری باید از تمام امکانات خود برای افزایش درآمد استفاده کنند. وقتی می‌بینیم رقم درآمد یک باشگاه شهرستانی مثل مس رفسنجان از این کانال به‌مراتب پایین‌تر از حد انتظار است طبیعی است که ما نسبت‌ به منافع باشگاه واکنش نشان دهیم و خواهان اصلاح شرایط موجود شویم. مطمئنا آگاهی و دانشی که مدیران باشگاه مس رفسنجان از فضای اقتصادی این استان دارند به‌مراتب بیشتر از مدیران سازمان لیگ است؛ به‌همین دلیل معتقدیم در حق باشگاه‌های شهرستانی اجحاف شده و با در اختیار گرفتن امکان درآمدزایی از تبلیغات محیطی بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی، این معضل برطرف می‌شود و باشگاه‌ها می‌توانند به درآمد ایده‌آل خود دسترسی پیدا کنند.

علیزاده در بخش دیگری از توضیحات خود گفت:

به‌عنوان مثال بازی مس رفسنجان در ورزشگاه خانگی برابر تیم‌های بزرگ فوتبال ایران نظیر استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور می‌تواند این امکان را در اختیار ما قرار دهد تا با کمک گرفتن از صنایع فعال داخل استان و استفاده از برند آن‌ها در تبلیغات محیطی درآمد قابل‌توجهی را به به دست آوریم تا بخشی از هزینه‌های جاری تیم‌داری در رقابت‌های لیگ برتر را از این محل تامین کنیم. این روش مطمئناً منفعت بیشتری برای باشگاه‌ها در بر خواهد داشت تا اینکه سازمان لیگ به‌صورت یکپارچه تبلیغات محیطی را مدیریت کند و بخشی از درآمد آن را به باشگاه‌ها پرداخت نماید.

وی با اشاره به آمادگی باشگاه مس رفسنجان برای فعالیت در حوزه تبلیغات محیطی تصریح کرد:

مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را برای محقق شدن این‌ موضوع به کار خواهد بست تا بهترین اتفاق از نظر مالی برای مجموعه فرهنگی‌ - ورزشی مس رفسنجان رقم بخورد.

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان در خصوص شرایط این تیم در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر خاطرنشان کرد:

اهالی فوتبال توقع دارند مس با توجه به عملکرد قابل‌قبولی که در لیگ بیستم به نمایش گذاشت امسال در میان شگفتی‌سازان لیگ قرار گیرد و با کسب سهمیه آسیا هوادارانش را شگفت‌زده کند، اما با همه این تفاسیر باید به این نکته اشاره کرد که هدف اصلی کادر فنی و تیم مدیریتی باشگاه قرار گرفتن در جمع تیم‌های بالای جدول است که امیدواریم در پایان مسابقات این‌بار با کسب رتبه تک‌رقمی عملکرد خوب فصل گذشته تیم را کامل کنیم و این واقعیت را به اثبات برسانیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد حامد لک خطاب به عبدالله ویسی: به شما مدیونم گواردیولا! خشم مورینیو بر سر بازیکنان رم: حتی در سری ب هم نمی توانید بازی کنید کریستیانو رونالدو: با بردن عناوین در منچستریونایتد، دهان منتقدانم را می‌بندم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه مس رفسنجان تبلیغات محیطی لیگ برتر سازمان لیگ باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و سه مصدوم در سانحه رانندگی در آزاد راه های استان قزوین

افراسیاب علیزاده سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: حادثه نخست مربوط به واژگونی خودرو تیبا در آزادراه قزوین - زنجان بود که متاسفانه به فوت راننده خودرو تیبا منجر شد.

وی افزود: بامداد امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو تیبا در کیلومتر ۵ آزادراه قزوین - زنجان لاین به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد که بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در عوارضی شماره سه به محل حادثه اعزام شدند.

علیزاده ادامه داد: نجاتگران با انجام اقدامات لازم و همچنین تثبیت صحنه و رهاسازی، جان باخته را تحویل مقامات مسئول دادند.

این مسئول به حادثه دوم مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در آزادراه قزوین - تهران اشاره کرد و گفت: صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲ آزادراه قزوین - تهران به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اعلام شد.

به گفته علیزاده، امدادگران به محض رسیدن به صحنه مشاهده کردند که سه نفر از سرنشسنان خودرو‌ها مصدوم شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: پس ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لحظات جالب توجهی که عکاسان سوژه دوربین‌ها شدند
  • موجود عجیب اقیانوس‌ها که توانایی حل مسأله دارد+ فیلم
  • یک فوتی و سه مصدوم در سانحه رانندگی در آزاد راه های استان قزوین
  • صحبت های رضا درویش پس از پیروزی مقابل پیکان؛ باید پنج تا شش گل می زدیم!
  • دسیسه نکنند بازهم قهرمان می شویم/ شاید باید در فوتبال انقلاب شود
  • غایب بزرگ گل‌گهر در مصاف با سپاهان
  • باتری چینی برای کار کردن در سرما
  • باتری جدید چین برای کار کردن در سرما
  • ستاره‌های مورد علاقه قلعه‌نویی در نبرد تن به تن!
  • وکیل: صدیقه وسمقی بازداشت شد