Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسابدار جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت مدرک لیسانس رشته حسابداری حداقل 2 سال سابقه کار حسابداری آشنایی با ثبت های مالی و امور بایگانی آشنایی با تهیه و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده و معاملات فصلی آشنایی با نرم افزار مالی ترجیحا سامان آشنایی با نرم افزارهای Word و Excel مسئولیت پذیر، دقیق و منظم ساعت کاری: 8 تا 16، پنج شنبه 8 تا 14 حقوق و مزایا توافقی پرداخت حقوق، مزایا، عیدی و سنوات بدون تاخیر بیمه سرویس از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ: 09021152499 آدرس: شهرک صنعتی بزرگ شیراز پربیننده ترین استخدام در وزارت بهداشت سرعت می گیرد؟ استخدام مهندس مکانیک و مهندس برق در شرکت شیرین وطن در تبریز استخدام کارشناس بازرگانی و کارشناس سورسینگ با بیمه، بیمه تکمیلی در تهران استخدام کارشناس امور نمایندگان در شرکت پرشیا خودرو در تهران استخدام مهندس معمار در شرکت طرح و ساخت کاخ در محدوه یوسف آباد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیمه شخص ثالث ۳۵.۵ درصد افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

علی بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد حق بیمه شخص ثالث با توجه به افزایش نرخ دیه، گفت: با توجه به این که نرخ ریالی دیه کامل در ماه‌های عادی برای سال آینده از ۹۰۰ میلیون با افزایش ۳۴ درصدی به ۱.۲ میلیارد تومان و در ماه‌های حرام به ۱.۶ میلیارد تومان افزایش یافت، شورای عالی بیمه امروز تصویب کرد که نرخ حق بیمه شخص ثالث از اول سال ۱۴۰۳ تا سقف ۳۵.۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی در مورد افزایش سقف تعهدات مالی بیمه نامه شخص گفت: امسال تعهدات مالی بیمه نامه ثالث ۳۰ میلیون بود که برای سال آینده این رقم به ۴۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد که البته خرید این رقم از تعهد مالی برای بیمه‌های جاری مهلت دار اختیاری است.

معاون بیمه مرکزی، با اشاره به قانون صندوق تامین خسارت‌های بدنی، یادآور شد کسانی که بیمه نامه جاری تا سال آینده دارند، نیازی به خرید الحاقیه در مورد شخص ثالث ندارند، اما اگر بخواهند سقف تعهد مالی بیمه نامه خود را افزایش دهند، می‌توانند به کارگزاری یا نمایندگی بیمه مراجعه کنند و سقف تعهد مالی بالاتر را خریداری کنند.

به گفته بنیادی نائینی، نرخ تجهیزات خودرو افزایش یافته، نرخ دیه انسان هم ۳۴ درصد رشد گرده، از طرفی سال قبل با وجود رشد ۵۰ درصدی نرخ دیه، حق بیمه فقط به اندازه ۳۰ درصد رشد کرد که این امر فشاری به شرکت‌های بیمه وارد کرد، لذا امسال نرخ بیمه نامه را متناسب رشد نرخ دیه در شورای عالی بیمه افزایش دادیم و امروز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ این مصوبه برای اجرا ابلاغ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ایران‌خودرو اولین فراخوان مجدد برای مشتریان پارس ارسال کرد
  • آشنایی با جاذبه های گردشگری و طبیعت گردی پارس آباد
  • نرم افزار حسابداری ابری رایگان، مدیریت مالی بر بستر ابر
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده
  • تساوی شهر راز شیراز و پارس جنوبی جم در فوتبال دسته یک کشور
  • افزایش ۳۵.۵ درصدی نرخ بیمه شخص ثالث
  • نرخ بیمه شخص ثالث چند درصد افزایش یافت؟
  • نرخ بیمه شخص ثالث ۳۵.۵ درصد افزایش یافت
  • بهاری‌فر: پوشش‌های جدید بیمه‌ای سهم شرکت‌های دانش‌بنیان از تولید ناخالص ملی را افزایش می‌دهد