Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،علی قبادی مدیر امور آبفا شهرستان آمل گفت: ۳ دستگاه دیزل ژنراتور برای مقابله با تنش آبی در ۶ ماهه اول امسال در شهرستان آمل نصب و راه اندازی شد.

او افزود: ۳۶۰۰مورد رفع شکستگی،۳۵ مورد نشت یابی، و ۸۹ مورد تعویض کنتور خراب هم در این مدت انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قبادی از کلنگ زنی و حفر یک حلقه چاه در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۹۳۶ متر اصلاح و ۷۱۰ متر توسعه شبکه آبرسانی در اقطار مختلف، تعمیر و بهسازی ۵ دستگاه پمپ ایستگاه‌های پمپاژ با هدف افزایش توان آبدهی، تعویض و راه اندازی ۹ دستگاه الکتروموتور چاه، تعمیر و راه اندازی ۶۰ دستگاه تابلو برق همچنین نصب ۳ دستگاه سیستم اتوماسیون بیسیم چاه، نصب و راه اندازی ۷ دستگاه و تعمیر و تعویض ۴۰ دستگاه سیستم کلر زنی در این ش ماه اجرا شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آمل به ۲۷۶۰ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی کنترل کیفی آب طی این مدت اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۰ هزار کلرسنجی در نقاط منابع تامین و مقصد، شستشوی ۱۰۰ کیلومتر شبکه توزیع شهری، پاکسازی ۴۴۰ کیلوگرم پودر کلر خشک و۱۱۰هزار لیتر آب ژاول به منظور گندزدایی و نیز تحویل ۲۰۰ کیلوگرم پودر کلر خشک به روستا‌های غیر تحت پوشش انجام شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنش آبی آب و فاضلاب وزارت نیرو راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده متفاوت عربستانی ها از هوش مصنوعی

به گزارش همشهری آنلاین، هوش مصنوعی به زودی صحبت‌های گفته‌ شده در دادگاه را ترجمه می‌کند.

«سعود بن عبدالله المعجب»(Saud bin Abdullah Al Mojeb) دادستان کل عربستان سعودی به عنوان بخشی از تلاش‌های صورت‌ گرفته برای اجرای سریع عدالت، یک دستگاه مجهز به هوش مصنوعی را افتتاح کرده است که اظهارات متهمان را ترجمه می‌کند.

این دستگاه موسوم به «Turjman» که توسط یک شرکت محاسباتی و هوش مصنوعی واقع در عربستان سعودی معرفی شده است، روز شنبه در محل دادستانی مکه راه‌اندازی شد.

این دستگاه که خطاهای زبانی ندارد، شامل دوربین‌های حرارتی برای شناسایی متهم است، داده‌های اولیه را درباره متهم از طریق ارتباط با سازمان‌های دولتی به دست می‌آورد و اظهارات او را به حداکثر ۱۴۲ زبان و گویش ترجمه می‌کند. شرکت سازنده در تلاش است تا این رقم را به ۱۸۰ زبان افزایش دهد.

المعجب گفت که هدف از به کار بردن فناوری‌های پیشرفته و سیستم‌های هوش مصنوعی در ترجمه از طریق دستگاه Turjman، تسهیل خدمات برای زائران خارجی است.

وی افزود: این طرح با هدف خدمت‌رسانی به زائران و حفظ حقوق آنها و اجرای سریع عدالت در زمان مقرر انجام می‌شود زیرا با این روش، رسیدگی به پرونده بیش از یک ساعت زمان نخواهد برد.

المعجب روز شنبه یک واحد دادستانی را در منطقه مرکزی مکه راه‌اندازی کرد که به پرونده‌های مربوط به حج عمره و موسم سالانه حج رسیدگی می‌کند. این واحد سال گذشته به بهره‌برداری رسید. شعبه مشابهی نیز در مجاورت مسجدالنبی در مدینه، به منظور خدمت‌رسانی به زائران و بازدیدکنندگان راه‌اندازی شد.

کد خبر 839988 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم هوش‌ مصنوعی عربستان

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان مهاباد به دستگاه انژکتور سی‌تی‌اسکن
  • آماده باش ماشین آلات سازمان عمران قزوین در استقبال از بهار
  • استفاده متفاوت عربستانی ها از هوش مصنوعی
  • جنبش مقابله با مصرف‌گرایی در شهرها با ایجاد کافه‌های تعمیر
  • دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در آماده باش کامل هستند
  • راه‌اندازی ۱۶ دستگاه دیالیز جدید در بندرعباس
  • راه اندازی قرارگاه عمار برای مقابله با سرقت در تعطیلات نوروز
  • تعمیر کولر‌های گازی مدارس شهرستان میناب
  • تعمیر ۱۲۰ دستگاه کولرگازی مدارس شهرستان میناب
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بحران‌های احتمالی