Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد باقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی فرارسیدن سالروز میلاد رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) را تبریک و تهنیت گفت .

در این پیام آمده است: خرسندم در سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله و سلم) صمیمانه ترین تبریکات و تهنیت های خود را به جنابعالی ابراز نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در پرتو معارف اسلامی و با استعانت از قرآن کریم، سیره و سنت نبوی (صلی الله علیه و آله و سلم) شاهد تقویت همدلی و برادری میان امت بزرگ اسلامی و تحکیم بیش از پیش مناسبات برادرانه فی مابین کشورهای مسلمان باشیم.

قالیباف در این پیام می افزاید: فرصت را مغتنم شمرده؛ از درگاه خداوند متعال، سلامت و موفقیت روز افزون جنابعالی و نمایندگان پارلمان، پیشرفت و سعادت دولت و ملت کشورتان را مسألت می‌نمایم.

23231

کد خبر 1566507

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع) تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه "محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) " تقدیر کرد.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه "محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) " و در روز ولادت باسعادت آن حضرت در استادیوم آزادی تهران، جلوه‌ای درخشان از عشق و ارادت ملت موحد و خداجوی ایران‌اسلامی به کتاب الهی و شعائر دینی را در تاریخ ثبت و به یادگار گذاشت.

قرآن کریم باعث نشاط و طراوت دل‌ها، دریای بی‌انتهای معرفت و کلید هدایت و تربیت افراد و جوامع به‌سوی کمال و نیل به ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.
قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه‌ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر بهترین بنده خویش نازل و این کتاب نورانی را به‌عنوان شفاء و رحمت برای مومنین معرفی فرمود و چه‌بسیار مشکلات و سختی‌ها که به برکت تمسک به قرآن به گشایش و خیر و رحمت منتهی شده است.
ضمن تجلیل از شرکت‌کنندگان در این جشن و آیین معنوی و تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران، برنامه‌ریزان و کلیه عوامل اجرایی که در برگزاری این اتفاق و رویداد مبارک نقش‌آفرینی کردند، امیدوارم با استعانت از فیوضات و انس و الفت با این کتاب آسمانی، در مسیر روشن رستگاری و سعادت زندگی دنیوی و اخروی گام برداریم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

کد خبر 6063684 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • پیامبر (ص) الگوی انسان قرآنی است + فیلم
  • برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسن (ع) در سقاوه
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند
  • رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس با قالیباف دیدار کرد
  • پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی | درخواست مهم محمد الضیف از جهان اسلام
  • قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع) تقدیر کرد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • گشوده شدن درب های آسمان در ماه رمضان
  • اسلام مکتبی است که عقاید و سیاستش بهم آمیخته است
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر