Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@11:53:15 GMT

فرشته کریمی به سلوی الصباح پیوست

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۴۶۸

فرشته کریمی به سلوی الصباح پیوست

آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که هنوز لیگ برتر فوتسال زنان ایران آغاز نشده، فرشته کریمی ستاره فوتسال زنان که عنوان برترین بازیکن فوتسال زنان آسیا را در کارنامه خود دارد، به رغم پیشنهاداتی که از داخل ایران داشت، تصمیمش بر ادامه بازی در خارج از ایران بود و می‌خواست لژیونر بماند.

کریمی فصل گذشته در لیگ برتر فوتسال زنان کویت برای تیم القادسیه به میدان رفت که نمایشی تحسین‌برانگیز داشت و اگر دچار مصدومیت در مرحله نیمه‌نهایی نمی‌شد، چه بسا می‌توانست قهرمانی در لیگ کویت را با هم با القادسیه تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان لیگ کویت، کریمی به ایران آمد و تا یک‌قدمی امضای قرارداد با سایپا تهران هم رفت اما به توافق نرسید و ترجیح داد تا به فیزیوتراپی بپردازد تا بتواند برای فصل جدید با آمادگی کامل به میدان برود.

هر چند گمانه‌زنی درباره پیوستن فرشته کریمی به الکویت، تیم قهرمان فصل گذشته لیگ فوتسال زنان کویت مطرح بود، اما انتخاب کریمی تیم سلوی الصباح بود و با این تیم قراردادش را به امضا رساند.

لیگ برتر فوتسال زنان کویت از هفته گذشته آغاز شده و تیم سلوی الصباح بازی نخست خود را مقابل تیم العربی با نتیجه سنگین ۱۲-۱ واگذار کرد و باید دید امروز در دومین مسابقه فصل جدید لیگ فوتسال زنان کویت مقابل تیم فتیات العیون چه عملکردی را خواهند داشت.

یاران کریمی از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران بایستی مقابل تیم فتیات قرار گیرند و این مسابقه به نوعی مسابقه رونمایی از ستاره ایرانی تیم سلوی الصباح خواهد بود؛ باید دید فرشته کریمی که پس از قریب به ۸ ماه قرار است به میدان برود، چه عملکردی را در تیم فصل جدید خود خواهد داشت و با این تیم چه سرنوشتی را در لیگ فوتسال زنان کویت تجربه می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فوتسال فرشته کریمی فوتسال زنان فوتسال زنان کویت سلوی الصباح فرشته کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه داریوش ارجمند به وطن‌ فروشی علی کریمی (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: داریوش ارجمند: حاج قاسم را دنباله رستم می‌دانم (فیلم) روایت داریوش ارجمند از اولین حرف پسرش: آقام علی (فیلم) عصبانیت داریوش ارجمند از شهرام قائدی در پشت صحنه (فیلم)

دیگر خبرها

  • این پلیس یک فرشته بود / تمام ایران به افتخارش ایستادند
  • تقابل تیم دوم مراکش با ایران + برنامه تورنمنت ویتنام
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان
  • کنایه داریوش ارجمند به علی کریمی (فیلم)
  • کنایه داریوش ارجمند به وطن‌ فروشی علی کریمی (فیلم)
  • ایران به جمع 3 سازنده نوعی موتور پیوست/ ساخت نیروگاه کوچک تولید برق فضاپیما
  • غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!
  • دورنمای مناقشه میدان گازی آرش/ غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!
  • ملاقات دو سرمربی مهم ورزش ایران (عکس)
  • ایران به جمع سه سازنده نوعی موتور پیوست/ ساخت نیروگاه کوچک تولید برق فضاپیما