Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمند فروش جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت دارای روابط عمومی و فن بیان مناسب آشنایی با نرم افزارهای ICDL توانایی معرفی و فروش محصولات آشنایی با اصول گزارش نویسی استراتژی های بازاریابی حقوق اداره کار مزایا بیمه پورسانت از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل: 09134600672 واتساپ: 09134600672 آدرس: خیابان احمدآباد، روبروی آزمایشگاه مهدیه، پشت ایستگاه اتوبوس

 

پربیننده ترین استخدام در وزارت بهداشت سرعت می گیرد؟ استخدام مهندس مکانیک و مهندس برق در شرکت شیرین وطن در تبریز استخدام کارشناس بازرگانی و کارشناس سورسینگ با بیمه، بیمه تکمیلی در تهران استخدام کارشناس امور نمایندگان در شرکت پرشیا خودرو در تهران استخدام مهندس معمار در شرکت طرح و ساخت کاخ در محدوه یوسف آباد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی از عملکرد صنف فروش پرندگان و ماهیان زینتی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حبیب دارپرنیان رئیس اداره محیط زیست شهرستان گرمسار  گفت: کارشناسان دامپزشکی در حوزه‌های بهداشتی و همچنین بیماری‌های مشترک انسان و حیوان و ممانعت از قاچاق این حیوانات  ، صنف فروش پرندگان و ماهیان زینتی را بررسی می کنند.

وی افزود : طبق قانون شکار و صید هر گونه خرید و فروش ، عرضه و نگهداری حیوانات وحشی زنده نظیر مار ، سمندر ، لاک پشت و پرندگان وحشی غیر قانونی است .
دارپرنیان گفت: مردم می توانند با مشاهده این گونه تخلفات با شماره ۱۵۴۰ اداره محیط زیست گرمسار تماس بگیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازرسی از عملکرد صنف فروش پرندگان و ماهیان زینتی در گرمسار
  • هشدار به مسافرین نوروزی برای تردد ایمن در جاده‌های خراسان رضوی
  • عبور پرتفوی بیمه ملت از ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان
  • آسمان قم در نخستین روز نوروز بارانی است
  • ضبط و جمع آوری حلزون های سیبی یک فروشگاه ماهی های زینتی در کاشمر
  • کاهش آمار دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری در استان کرمان
  • فروش ۱۵ میلیون دلار توسط بانک مرکزی افغانستان
  • برگزاری نشست مدیریت بحران خوزستان
  • خدمت ویژه بیمه دی به دارندگان بیمه نامه بدنه
  • تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمان توسط بیمه دانا فرهنگیان را گلایه‌مند کرد