Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل ابوترابی در خصوص تخریب‌های اصلاح‌طلبان علیه مجلس یازدهم اظهار داشت: از ابتدای مجلس یازدهم این تخریب‌ها آغاز شد. به عنوان مثال اعلام کردند که به نمایندگان خودروی دنا می‌دهن، د این در حالی است که در مجلس دهم به نمایندگان سراتو و سوزوکی دادند اما صدا از رسانه‌های اصلاح‌طلب درنیامد. نمایندگانی که از مسئولان رسانه‌های اصلاح‌طلب بودند، سوزوکی و سراتو دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص انگیزه‌های جریان اصلاح‌طلب برای تخریب مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم تلاش زیادی برای حذف رانت صاحبان ثروت و مسئولان از اقتصاد کشور کرد. تصویب طرح لغو مجوزها در همین راستا بود. علاوه بر این، مالیات بستن بر درآمدهای بادآورده دلالان موجب دشمنی این افراد با مجلس یازدهم شده است.

وی تصریح کرد: مجلس یازدهم قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را به تصویب رساند که مورد مخالفت شخص رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه قرار گرفت اما به دلیل ضمانت اجرای قانون ناچار به اجرای آن شدند و کینه مجلس را به دل گرفتند.

ابوترابی گفت: طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی نیز طرح بسیار مهمی است به گونه‌ای که کنگره آمریکا به رئیس‌جمهور این کشور نامه نوشته و خواستار موضع‌گیری در قبال این طرح شده است.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح‌هایی برای رفع تعارض منافع، انحصار و ایجاد شفافیت در دستور کار مجلس قرار گرفته که مخالفان زیادی دارد.

وی بیان کرد: علاوه بر این مجلس یازدهم گزارش‌های خوبی درباره عملکرد روحانی و وزرایش تهیه کرده است؛ ۲۳ شکایت از روحانی و وزرایش به قوه قضائیه ارسال شده که بیشتر این شکایت‌ها مربوط به روحانی، زنگنه، آخوندی و ابتکار بوده؛ گزارش‌های جدیدی نیز در دستور کار است.

ابوترابی گفت: همه این تصمیمات عامل جیغ‌های بنفش رسانه‌های اصلاح‌طلب است و نشان می‌دهد مجلس انقلابی دست روی موضوعات مهمی در زمینه نظارت و قانونگذاری گذاشته است./ مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: اصلاح طلبان تخریب مجلس فساد و رانت اصلاح طلب مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ظریف به لو رفتن فایل صوتی جدیدش

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه سابق ایران و استاد دانشگاه تهران در یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی نوشت:

سلام دوستان
 
 «رسم عاشق کشی و شیوه شهرآشوبی» فراگیر شده است. 

ظاهرا یک میهمان در سمینار کارشناسی ارشد به حرمت کلاس و فضای امن بین استاد و دانشجو خیانت کرده و گفتگو‌های کلاسی را در‌اختیار دیگران قرار داده است. دیگران نیز آن را در اختیار وب‌سایتی در خارج از کشور گذاشته‌اند که مدعی آزادی بیان است؛ اما بر خلاف همه اصول حرفه‌ای با دستکاری، تقطیع، جابجایی و تیترسازی‌های فرا متنی آن را منتشر کرده است. سرانجام این صوت دزدانه و دستکاری شده، مورد دستکاری دوباره و بهره‌برداری کسانی قرار گرفته که در پی‌اهدافی خاص، همواره از آب گل‌آلوده ماهی میگیرند.

اما چند نکته که برای دانشجویانم روشن است؛ ولی، چون مطالب در عرصه عمومی مطرح شده، تکرار آن را شایسته می‌دانم: 

۱- همواره مخالف تندروی از سوی هر گروه و جناحی بوده و اشاره‌ام به اندک تندروانی از اصلاح‌طلبان بوده است که در همان زمان هم رفتارشان مورد تایید اکثریت اصلاح‌طلبان و رهبران آن نبوده است. ولی متاسفانه رفتار آنها به پای کلیت اصلاح‌طلبان نوشته شده و می‌شود.

۲- گفت‌وگوی بی‌سیمی، اشاره به یک روایت برساخته و یا بزرگنمایی شده‌ای است که در همان زمان مجله گل‌آقا نیز در کاریکاتور روی جلد خود با ظرافت به آن طراحی اشاره کرده بود.

۳- برایم منافع ملی ایران شرط اول اندیشگی و رفتاری است؛ بنابراین هیچ جناحی را نه مقدس و نه مطرود می‌دانم. نگاه انتقادی به رفتار همه احزاب و جناح‌ها لازمه پایبندی به منافع ملی است. همواره کوشیده‌ام چنین باشم.

۴- بحثی که در کلاس صورت گرفت، پیرامون نقش و رفتار برخی افراد در تنظیم فهرست‌های انتخاباتی بوده است.

۵- دانشجویان حاضر در کلاس گواهی صادق بر نادرستی برداشت‌هایی هستند که برخی فرصت‌پیشگان در پی القای آن هستند. با این‌همه، در آستانه نوروز و سال جدید، لازم می‌دانم اگر برای فرد یا گروهی آزردگی ایجاد شده است، به سهم خود پوزش بخواهم.

غمناک نباید بود از طعنِ حسود‌ای دل
شاید که چو وابینی خیرِ تو در این باشد

منبع: اعتماد آنلاین

tags # محمد جواد ظریف سایر اخبار (تصاویر) این چهره نخستین اروپایی شناخته شده تاریخ است! (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • پرده‌برداری ظریف از رادیکالیسم
  • تمسخر اصلاح‌‎طلبان روزنه‌گشا توسط «حجاریان»
  • حمله کیهان به ظریف بعد از یک روز ذوق زدگی!
  • اصلاح‌طلبان، ظریف را وادار به عذرخواهی کردند
  • اصلاح‌طلبان، ظریف را وادار به عذرخواهی کردند | ماجرای فایل صوتی درز کرده از مهمانی؛ ظریف چه گفته بود؟
  • بشنوید؛ صوت ظریف: پشت بی‌سیم گفتند پیش به سوی بیت رهبری!
  • واکنش ظریف به انتشار فایل جدید صوتی: خیانت کردید
  • انتشار یک فایل صوتی دیگر از ظریف
  • واکنش ظریف به لو رفتن فایل صوتی جدیدش
  • حضرتی: فراکسیون امید را خود اصلاح‌طلبان به توپ بستند