Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-19@10:55:34 GMT

برگزاری جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) در لندن + عکس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۴۸۰

برگزاری جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) در لندن + عکس

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، انجمن اسلامی دانشجویان لندن شب گذشته (اول آبان‌ماه) با برگزاری مراسم جشنی در محل کانون توحید، میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادف(ع) را گرامی داشت.

این مراسم راس ساعت 18 با اقامه نماز جماعت و تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و با انجام سخنرانی توسط  دکتر سعید سبحانی و مداحی حاج حسن ميرزاخانى ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این برنامه همچنین به صورت آنلاین از طریق شبکه اجتماعی زوم پخش شد.













 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنفرانس بین‌المللی «ایجاد پل میان مذاهب اسلامی» در مکه مکرمه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، هدف از برگزاری این کنفرانس که شخصیات برجسته اسلامی از جمله مفتیان و علمای بزرگ از مذاهب مختلف در آن حضور دارند، تقویت تفاهم و همکاری میان مذاهب اسلامی از طریق نشست علمی برادرانه، با محتوای گفت‌وگوهای هدفمند برای تقویت روابط در راستای اهداف مشترک، به‌ویژه در مورد موضوعات کلی که نیازمند وحدت نظر شرعی دارد، عنوان شده است.


تمرکز بر راه‌های مقابله با سخنرانی‌ها، شعارها و اقدامات افراط‌گرایانه طایفه‌ای که به درگیری‌های مذهبی دامن می‌زند و به ارزش‌های برادری اسلامی و چهره اسلام و مسلمانان لطمه وارد می‌کند، تأکید بر فهم ویژگی‌های مذهبی و رد هر گونه اهانت به مذاهب اسلامی، تأکید بر تعامل میان همگان بر اساس تسامح عالیه اسلام، تبادل نظر و مشاوره علمی و روشمند از طریق آداب و حکمت گفت‌وگو و به دور از درگیری از جمله موضوعاتی است که در این کنفرانس مطرح می‌شود.


شرکت کنندگان در این کنفرانس سند ساختن پل میان مذاهب اسلامی را بر اساس نقشه راهی که همگان را به سمت تسهیل در تحکیم روابط، تقویت اعتماد و روشن کردن مسیر پیش می‌برد، صادر خواهند کرد.


این کنفرانس در نتیجه آگاهی انجمن جهان اسلام از نقش مهم و اساسی خود در ایجاد وحدت میان علمای امت اسلامی و افزایش اعتماد و همکاری بین مذاهب مختلف بر اساس ارزش‌های اسلامی تنظیم‌شده در سندی که انتظار می‌رود در پایان کار کنفرانس صادر شود، برگزار می‌گردد.

این کنفرانس همچنین شامل یک نشست ویژه است که علمای بزرگ در خصوص فاجعه غزه و همبستگی کامل با آن و مسئولیت جامعه بین‌المللی و وجدان انسانی در برابر این فاجعه سخنرانی کرده و بر حق مردم فلسطین در برپایی دولت مستقل با پایتختی قدس شریف تأکیدخواهندکرد.
 

دیگر خبرها

  • پذیرش دستورات پیامبر، رکن اساسی تحقق ایمان به پروردگار است/ تکلیف بودن مشارکت سیاسی در اندیشه سیاسی اسلام
  • پذیرش دستورات پیامبر رکن اساسی تحقق ایمان به پروردگار است
  • تبلیغ جالب برای پرداخت زکات در شرق لندن + فیلم و تصاویر
  • شهر اسپانیایی؛ زادگاه رمضان در اروپا
  • برگزاری نمایشگاه اسلام‌هراسی در برلین
  • برگزاری کنفرانس«ساختن پل میان مذاهب اسلامی»باحضور نمایندگان ایران
  • برگزاری کنفرانس ضد اسلام‌هراسی در پاریس
  • برگزاری کنفرانس ضد اسلام‌هراسی در پاری
  • برگزاری کنفرانس بین‌المللی «ایجاد پل میان مذاهب اسلامی» در مکه مکرمه
  • برگزاری برنامه‌های نوروز و ماه رمضان در ۳ پهنه پایتخت/ پیش‌بینی بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از برج میلاد