Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: علت افزایش شمار تست های کرونا، شناسایی موارد جدید مثبت و بستری‌ها در شهرستان‌های قشم، جاسک، بشاگرد، رودان، بوموسی و کیش است.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (دوم آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جانباختن یک هرمزگانی دیگر شمار فوتی‌های کرونایی در استان به دوهزار و ۴۲۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ۲۴ ساعت گذشته با بستری شدن ۲۹ بیمارکرونایی جدید دیگر جمع بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به ۱۵۹ بیمار رسید، اظهار کرد: اکنون ۲۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری هستند و حال ۵ نفر وخیم است.

وی با اشاره به اینکه شمار تست‌های هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن ۲۱ درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: علت افزایش شمار تست ها، شناسایی موارد جدید مثبت و بستری‌ها در شهرستان‌های قشم، جاسک، بشاگرد، رودان، بوموسی و کیش است.

نوروزیان با بیان اینکه هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن موارد مثبت، بستری و فوتی‌ها به ترتیب ۱۰، ۹ و ۵۰ درصد کاهش یافته است، عنوان کرد: امیدواریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استقبال شهروندان از تزریق واکسیناسیون همچنان شاهد کاهش روند مرگ و میر در استان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کرونا در ایران همه باهم علیه کرونا شمار تست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به خبرگزاری فرانسه از غزه، وزارت بهداشت حماس روز پنجشنبه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی از آغاز جنگ بین اسرائیل و حماس در نوار غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت حماس، در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند.
این منبع همچنین اعلام کرد از پنج ماه و نیم گذشته تا کنون در مجموع ۷۴ هزار و ۹۸۰ فلسطینی زخمی شده اند.

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ فروردين
  • سقوط بیت‌کوین
  •  افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۷ فروردين
  • صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار