Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:19:45 GMT

مطالبات باغداران پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۵۰۲

مطالبات باغداران پرداخت می‌شود

کامران بابازاده رئیس اداره تعاون روستایی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: مطالبات باغداران بابت تحویل سیب زیردرختی به تدریج و با ثبت در سامانه خرید محصولات کشاورزی در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

بابازاده با بیان اینکه همزمان با خرید بخشی از محصول سیب صنعتی نیز به سایر استان‌ها ارسال شده است، افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ تن سیب نیز برای ارسال به کارخانه‌های فرآوری فرستاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول اذعان کرد: قیمت تضمینی خرید سیب صنعتی (درجه ۳) برای هر کیلوگرم ۱۴ هزار و ۶۰۰ ریال در سال جاری اعلام شده است.

وی اضافه کرد: باغداران استان با مراجعه به مراکز جهادکشاورزی دهستان در شهرستان‌ها و اخذ گواهی تأیید اطلاعات باغدار، اقدام به بارگیری محصول خود به مراکز خرید کنند.

بابازاده خاطرنشان کرد: همچنین به منظور رعایت موارد بهداشتی در محل‌های جمع آوری سیب صنعتی، محصول خود را در کیسه‌های نایلونی ۲۰ کیلویی به مراکز خرید تحویل دهند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روز‌های پایانی سال

علی فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مطالبات معلمان گفت: حق التدریس معلمان از مهر تا به امروز پرداخت نشده است، اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات حق‌التدریس تا پایان آذرماه را دریافت کردیم که به زودی و قبل از پایان اسفند ماه به حساب معلمان واریز می‌شود.

وی افزود: رقم مطالبات سه ماه حق‌التدریس معلمان شاغل و بازنشسته ۱۷۱۷ میلیارد تومان است همچنین دو ماه از حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی پرداخت شده و حقوق آذر و دی ماه آنها به‌زودی و با پرداخت مطالبات مربوط به ساعات حق‌التدریس معلمان واریز می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش بیان کرد: تلاش ما پرداخت مطالبات معلمان قبل از پایان سال ۱۴۰۲ است، اما اگر به دلایلی در استانی این کار انجام نشد، حداکثر تا ۶ فروردین‌ماه این واریز خواهد شد.

فرهادی گفت: در برخی مدارس دو شیفته، مدیران و معاونان شیفت صبح در شیفت عصر نیز فعالیت می‌کنند و معوقات این افراد نیز پرداخت می‌شود.

وی درباره سنوات ارفاقی معلمان ایثارگر و استثنایی گفت: آموزش و پرورش باید مبلغی را به صندوق بازنشستگی تحت عنوان سنوات ارفاقی پرداخت کند و در این زمینه تاخیر داشتیم برای این نیز تامین‌اعتبار و واریز انجام می‌شود‌.

وی اظهار کرد: حق التدریس معلمان طرح تثبیت یادگیری ایام کرونا نیز از دیگر معوقات است که احصاء شد؛ حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است که در هفته اول فروردین تخصیص آن را دریافت و پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: هزینه‌های فوت و ازدواج نیز هزینه‌های دیگری است که قبل‌تر باید پرداخت می‌شد، اما از سال‌های قبل مانده است و از سال ۹۹ و ۴۰۰ بواسطه این امور بدهی داریم که این نیز یکجا قبل از عید تسویه خواهد شد.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روز‌های پایانی سال
  • بومی‌سازی شیرآلات مقاوم به اسید برای کاربردهای صنعتی
  • جایگزینی باغ‌های آذربایجان‌غربی در دستور کار جهادکشاورزی است
  • لزوم استفاده باغداران از نهال های شناسنامه دار و استاندارد
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان؛ بدهی بیمه‌ها به نظام سلامت
  • صادرات بلور ایرانی
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان
  • پرداخت مرحله دوم مطالبات یارانه شیرخشک به داروخانه‌ها
  • آمادگی نوروزی کادر درمان در بیمارستان‌های لرستان
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد سازمان تأمین‌ اجتماعی