Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته نهم رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا (سری آ) میلان در خانه بولونیا به میدان رفت و به سختی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد.

در این بازی رافائل لیائو ۱۶ و کالابریا ۳۵ ابتدا برای میلان گلزنی کردند اما در ادامه زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه ۴۹ گل به خودی زد و بارو در دقیقه ۵۲ بازی را مساوی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی بود که بولونیا دو بازیکن خود را در دقایق ۲۰ و ۵۰ به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد تا ۹ نفره مقابل روسونری ادامه دهد.

در نهایت این میلانی ها بودند که توسط بن ناصر در دقیقه ۸۴ گل پیروزی بخش  و در ادامه زلاتان ۹۰ را به ثمر رساندند.

زلاتان در شرایطی موفق شد در این بازی گلزنی کند که با ۴۰ سال و ۲۳ روز به چهارمین بازیکن مسن گلزن تاریخ سری آ مبدل گردید.

در صدر مسن ترین بازیکنان گلزن تاریخ سری آ کاستاکورتا با ۴۱ سال و ۲۵ روز مسن ترین گلزن این رقابت ها محسوب می شود.

در رده دوم پیولا با ۴۰ سال و ۱۳۱ روز قرار دارد و رده سوم در اختیار ویرچوود ۴۰ سال و ۴۷ روز است.

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برابر شاگردان شان دایش یک چالش سخت دیگر برای لیورپول است. آنها که در ورزشگاه گودیسون پارک مهمان اورتون هستند، با گل برنتویت عقب افتاده‌اند.

در دقیقه ۶ بازی روی برخورد کالورت لوین با آلیسون بکر داور به سود اورتون پنالتی اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه به کمک VAR، مشخص شد که مهاجم اورتون در موقعیت آفساید به توپ رسیده و بدین ترتیب پنالتی رد شد.

در ادامه بازیکنان اورتون باز هم حملاتی داشتند تا اینکه بالاخره در دقیقه ۲۷ موفق شدند دروازه آلیسون را باز کنند. روی حمله ناموفقی از اورتون، رابرتسون صاحب توپ شد اما دفع توپ او به کورتیس جونز خورد و برگشت. در ادامه الکسیس مک‌آلیستر هم در مقابل دروازه نتوانست توپ را دفع کند و این بار توپ به برنتویت رسید. ضربه او ابتدا با سیو ناقص آلیسون بکر مواجه شد اما توپ آرام آرام به سمت دروازه رفت و سپس از خط گذشت تا تبدیل به گل اول اورتون شود.

در ادامه لیورپول شروع به حمله کرد اما تاکنون در جبران گل برنتویت ناکام بوده است.

برنتویت به اولین بازیکن اورتون پس از دمارای گری در سال ۲۰۲۱ تبدیل شد که موفق می‌شود مقابل لیورپول گلزنی کند. آنها ۴۳۸ دقیقه در گلزنی به لیورپول ناکام مانده بودند.

در صورتی که لیورپول در این دیدار در کسب سه امتیاز ناکام بماند آنها ۷۴ امتیازی می‌مانند و به نوعی باید با قهرمانی خداحافظی کنند.

دیگر خبرها

  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • اختلاف میان عمو‌های فیتیله‌ای با مجید قناد عمو قناد
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها