Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس جست‌وجوگر «شادبین» از هفته گذشته به صورت آزمایشی در شبکه شاد ارائه شده است. خبرگزاری میزان-شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که باتوجه به درخواست جمعی از همکاران و خانواده‌ها در ارائه جست‌وجوگر مناسب برای دانش‌آموزان و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از وب‌گردی و مراجعه به سایت‌های غیرایمن، سرویس جست‌وجوگر شادبین از ۲۵ مهرماه به صورت آزمایشی در شاد ارائه شده و تاکنون مورد استقبال و رضایت کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سرویس با ارائه پیشنهادات مناسب به کاربران، امکان جست‌وجوی دانش‌آموزان در پایگاه‌های مورد اطمینان را فراهم می‌کند.

از آنجایی که محتوا‌های مورد جست‌وجو در خارج از شاد ارائه می‌شود، طبیعتا هزینه‌هایی در حد متعارف و مصوبات سازمان تنظیم مقررات برای دانش‌آموزان ایجاد خواهد کرد. شاد کماکان مراقبت از کودکان در فضای مجازی را وظیفه اصلی خود می‌داند و تحت هیچ شرایطی از آن عدول نخواهد کرد.   بیشتر بخوانید: در لایحه رتبه بندی، تمامی معلمان دیده شده اند
انتهای پیام/ برچسب ها: دانش آموزان شبکه شاد جستجوگر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانش آموزان شبکه شاد جستجوگر دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رحیمی نژاد با اشاره به اینکه قرائت خانه‌ها با سابقه‌ی ۳۰ ساله در استان یزد برای تقویت بنیه‌ی علمی دانش آموزان و استفاده از فرصت مطالعاتی ایجاد می‌شوند، افزود: در نوروز امسال ۵۵ قرائت خانه در استان یزد ایجاد شده که ۲۰ قرائت خانه از این تعداد در شهر یزد فعالیت دارند.  وی با اشاره به اینکه ۲ هزار دانش آموز از این قرائت خانه بهره می‌برند، ادامه داد:قرائت خانه‌ها فرصت خوبی برای مطالعه، مشاوره و رفع اشکال دانش آموزان فراهم می‌کند و ساعت فعالیت این مکان‌ها در ماه مبارک رمضان از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۳ است.  فعالیت قرائت خانه‌ها در استان یزد از ۲۸ اسفندماه شروع شده و تا ۱۳ فروردین ماه نیز ادامه دارد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • روش‌های راه اندازی خودرو در دمای انجماد
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • مصطفی معین: مهاجرت به دانش‌ آموزان هم رسیده است (فیلم)
  • فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار