Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@09:34:37 GMT

بازداشت شیطان اینستاگرام در ساوه / او یک زن است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۶۰۹

بازداشت شیطان اینستاگرام در ساوه / او یک زن است

 سرهنگ عیسی آبادی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام تحقیقاتی در فضای مجازی از فعالیت یک نفر در شبکه اجتماعی اینستاگرام که تصاویر و فیلم های هنجارشکن منتشر می کرد، مطلع شدند و این موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، او ادامه داد: با بررسی‌ و تحقیقات تخصصی، متهم که خانم جوانی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس امنیت عمومی احضار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: متهم در بازجویی ها به انتشار تصاویر شخصی و هنجارشکنانه ناشی از استعمال مواد مخدر و دیگر رفتارهای خلاف شئون اخلاقی و اجتماعی در فضای اینستاگرام اعتراف کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اینستاگرام متهم انتشار تصاویر شخصی اخبار حوادث متهم اینستاگرام انتشار تصاویر خصوصی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بهاره رهنما بازار آزاد همسر سپهر حیدری دنیا جهانبخت ریحانه پارسا قیمت دلار مهناز افشار سحر قریشی مهران غفوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای بخش خورگام این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل پایگاه خبری پلیس گیلان، عیسی روشن‌قلب اظهار کرد: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مقاصد شوم خود هستند، همواره در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای بخش خورگام شهرستان رودبار، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران انتظامی با تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام و سه نفر را حین حفاری غیرمجاز برای کشف عتیقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: متهمان ۳۹، ۴۲ و ۴۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی مربوط به پیشینه تاریخی هر ملت و قوم است و باید به عنوان میراث آیندگان حفظ شود، تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 744837

دیگر خبرها

  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • کشف پودر و قرص بدنسازی قاچاق در مرودشت
  • دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز