Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به بیان توضیحاتی درباره زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت.

کیومرث سرمدی واله عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، اظهار کرد: پرداخت پاداش پایان خدمت به عنوان مشکل اساسی فرهنگیان مطرح است و عدم توجه دولتمردان به حق و حقوق این قشر زحمتکش باعث بروز این مشکلات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس  خاطر نشان کرد: هر وزارت خانه زمانی که کارمندش بازنشسته می شود باید در ماه اول یا دوم بازنشستگی پاداش پایان خدمت او را پرداخت کند؛ اما بیش از یک سال و چند ماه از بازنشستگی فرهنگیان گذشته و عملا منابع آن تامین نشده است.

این نماینده مجلس یازدهم توضیح داد: هفته گذشته فراکسیون فرهنگیان مجلس جلسه ای با سرپرست وزارت آموزش و پرورش و معاونان آن برگزار کرد و پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان یکی از دستورات جلسه بود. مجلس و آموزش و پرورش در تلاش است که با تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه حق فرهنگیان ادا شود زیرا با تورم و کاهش ارزش پول، اگر همین امروز هم پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شود ارزش آن به نسبت سال قبل نصف شده است.

سرمدی اضافه کرد: پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان یک دغدغه است و امیدواریم بتوانیم آن را حل کنیم. 

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟
  • دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته