Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با ۱۷ ربیع الاول خجسته سالروز میلاد باسعادت و سراسر خیر و برکت نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و فرزند گرامیشان حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)، فضاسازی شهری و روستای در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه سراسر چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذین بندی و چراغانی کردن کوچه‌ها و معابر و سر درب ادارات و اماکن عمومی همچنین تولید محتوا در فضای مجازی همراه با انتشار فیلم و عکس و متن های این مناسبت مذهبی از جمله برنامه‌های انجام شده به مناسبت هفته وحدت و این عید فرخنده در استان است.

بیشتر بخوانید

تولید قطعه موسیقایی «اَفتو به تیگ»

همچنین از ابتدای هفته وحدت برنامه های مختلفی با درنظر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی به مناسبت سالروز میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در چهارمحال و بختیاری بویژه در شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

از ۱۲ ربیع الاول فرخنده سالروز میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) به روایت اهل سنت تا ۱۷ ربیع الاول به عنوان «هفته وحدت» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ۱۷ ربیع الاول امام جعفر صادق ربیع الاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از سپاهیان استان اردبیل به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل امروز به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برنامه های مختلفی در استان برگزار و از کارکنان سپاه تجلیل شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • فیلم/بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت سالروز تشکیل سپاه
  • تجلیل از سپاهیان استان اردبیل به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
  • اعلام برنامه کنسرت‌های تهران و شهرهای دیگر با طعم چند اما و اگر
  • اجرای طرح کمپین بی‌زباله به‌مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقا سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت در چهارمحال و بختیاری