Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک»، امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در توییتر نوشت: ‏جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان دو همسایه مسلمانند، با مشترکات فراوان. با همکارم آقای جیحون بایرامف در مورد نقشه راه رو به جلوی مناسبات همه جانبه، گفتگویی صریح، صمیمی و سازنده داشتیم. روابط دو دولت و دو ملت در سایه احترام متقابل توسعه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان گسترش روابط ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند

دولت فرانسه در اعتراض به آنچه که اقدامات جمهوری آذربایجان در آسیب زدن به روابط دوجانبه توصیف شده، سفیر خود را از باکو فراخواند.

به گزارش فارس؛ وزارت امور خارجه فرانسه بامداد چهارشنبه از فراخوانده شدن «آنه بویلون» سفیر این کشور در باکو برای انجام مشورت‌هایی خبر داد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت که سفیر فرانسه در جمهوری آذربایجان به دلیل تداوم اقدامات باکو که به روابط دوجانبه آسیب زده، برای انجام مشورت‌هایی فراخوانده شده است.

به نوشته وبگاه «فرانس۲۴»، در این بیانیه آمده است که «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه با سفیر این کشور بعد از بازگشت به پاریس، دیدار و گفتگو کرده است. وزارت خارجه فرانسه توضیح داد که ماکرون در دیدار با بویلون گفت که از اقدامات باکو متاسف است و ابراز تمایل کرده که جمهوری آذربایجان در مورد نیات خود شفاف‌سازی کند.

طبق این گزارش، این بیانیه می‌افزاید که فرانسه بر حمایت خود از عادی‌سازی روابط جمهوری آذربایجان و ارمنستان با رعایت قوانین بین‌المللی و تمامیت ارضی دو کشور تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد
  • امیرعبداللهیان: ایران با شدت بیشتری به هر گونه خطای محاسباتی اسراییل پاسخ می‌دهد
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • امیرعبداللهیان: ایران به هرگونه خطای اسرائیل پاسخ می‌دهد
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای ژاپنی
  • امیرعبداللهیان: ریشه بحران در منطقه به جنگ غزه بر می‌گردد
  • امیرعبداللهیان در گفت وگو با وزیر امور خارجه ژاپن: مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک ایران در سوریه را حساب شده هدف قرار دادیم
  • امیرعبداللهیان در گفتگو با وزیر خارجه ژاپن: از گروه ۷ انتظار تلاش برای آتش بس داریم
  • امیرعبداللهیان: از گروه ۷ انتظار تلاش برای آتش بس داریم