Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین مالکی سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری به آمادگی ۴۲۰ نیروی راهداری استان برای اجرای طرح راهداری زمستانه اشاره کرد و گفت: تجهیز راهدار‌های ثابت و سیار استان نیز با سرعت در حال انجام است.

او افزود: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده مراحل تامین و خرید وسایل و تجهیزات مورد نیاز در طرح راهداری زمستانی همچون نمک و شن و ماسه و به‌روزرسانی ماشین‌آلات انجام شده است و به زودی تمامی ۴۲ راهدارخانه استان شامل ۳۱ راهدارخانه ثابت و ۱۱ راهدارخانه سیار تجهیز و آماده اجرای طرح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکی با بیان اینکه طرح راهداری زمستانی از ۱۵ آبان به صورت رسمی آغاز می‌شود، تصریح کرد: ۳۲۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز برای خدمات‌رسانی در زمان بارش‌ها آماده شده است که در صورت وقوع بارش در مناطق مختلف، فعالیت این دستگاه‌ها در مسیر‌های مواصلاتی زودتر آغاز خواهد شد.

او درباره کمبود تجهیزات و فرسودگی ناوگان راهداری استان نیز یادآور شد: با توجه به لزوم توسعه امکانات و تجهیزات برای ارتقا فعالیت‌های راهداری، ۶ دستگاه لودر و گریدر که از روند خدمات‌دهی خارج شده بود در سال جاری تعمیر و بازسازی شدند تا با تعیین اولویت در شهرستان‌ها مستقر شوند.

مالکی در مورد توزیع امکانات راهداری در شهرستان‌ها به ویژه شهرستان‌های کمتر برخوردار و سخت گذر اظهار داشت: تلاش می‌شود دستگاه‌ها و ماشین آلاتی که عمر پایین‌تری دارند و نیاز به تعمیرات احتمالی کمتری نیز داشته باشند در این شهرستان‌ها مستقر شوند تا مشکلی در ارائه خدمات در این مناطق روی ندهد.

بیشتر بخوانید

بهسازی بیش از ۸۰۰ کیلومتر از جاده‌های چهارمحال و بختیاری

او با تاکید بر اینکه در اجرای فعالیت‌های راهداری به هنگام بارندگی‌ها و مسدود شدن مسیرها، اولویت با بازگشایی جاده‌های اصلی و سپس راه‌های روستایی و فرعی است، افزود: از این رو از مردم درخواست می‌شود با در نظر گرفتن این موضوع برای تجهیز خودرو‌های خود به وسایل گرمایشی و تجهیزات زمستانی اقدام کنند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای طرح زمستانی راهداری طرح راهداری شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو هزار میلیارد تومان طرح راهداری در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمدهادی رستمیان در بازدید از طرح‌های راهداری استان بوشهر با بیان این‌که توسعه طرح‌های راه‌سازی استان از اولویت‌های بخش عمرانی است، حجم اعتباری ۹۹ قرارداد راهداری استان بوشهر در سال قبل را معادل دو هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این میزان سرمایه گذاری در طرح‌ها نسبت به سال پیش‌از آن بیش از دو برابر افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز از تکمیل ۱۷۵ کیلومتر طرح بهسازی راه‌های روستایی استان خبر داد و گفت: عزم جدی دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی در روستاهاست و در این راستا شبکه راه‌سازی استان توسعه یافته است.

عبدالکریم اخترشناس با بیان این‌که ۹۸ درصد راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر تکمیل شده است، افزود: میانگین برخورداری از راه مناسب روستایی بالای ۲۰ خانوار در کشور ۸۱ درصد و در استان بوشهر ۹۸ درصد است.

وی نیز با بیان این‌که سال قبل طرح‌های مهمی در حوزه راه‌سازی روستا‌های بالای ۵۰ خانوار استان اجرا و تکمیل شده است، اضافه کرد: اکنون همه این روستا‌ها راه مناسب دارند بنابراین امسال تکمیل راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار در اولویت قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: در زمان حاضر طرح‌های راهسازی در ۷ روستای بالای ۲۰ خانوار استان درحال اجراست که با تکمیل آن‌ها همه روستا‌های استان از راه مناسب بهره‌مند می‌شوند.

اخترشناس از اجرای ۳۸ طرح راهداری با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: اعتبارات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی یافته است به‌گونه‌ای که معاملات متوسط و بزرگ که در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۶۷ میلیارد تومان بود، سال قبل افزایش بیش از دو برابری یافت.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان
  • حزب‌الله تجهیزات جاسوسی تازه تعویض‌شده یک پایگاه اسرائیلی را دوباره منهدم کرد
  • ️آتش نشانان بندرعباس به مناطق سیل زده شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند
  • اجرای دو هزار میلیارد تومان طرح راهداری در استان بوشهر
  • همه دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب به وظایف خود عمل کنند